چه کسانی بازیگران سریال حضرت موسی (ع) می‌شوند؟
آینه جم: میرعلایی خبر از بهبود شورجه داد و اعلام کرد که سریال حضرت موسی(ع) سال آینده از شهرک سینمایی دفاع‌مقدس کلید خواهد خورد.

به گزارش آینه جم: احمد میرعلایی خبر از بهبودی نسبی جمال شورجه کارگردان این سریال تلویزیونی داد.
او گفت: پزشکان مجرب جمال شورجه توصیه کرده‌اند ایشان هرچه زودتر در پروژه حاضر شوند و ما را هم برای این کار تشویق کرده‌اند. مطمئناً‌ به این وسیله هم روند بهبودی‌شان، سرعت بیشتری پیدا می‌کند.
میرعلایی در خصوص زمان شروع فیلمبرداری، افزود: ما می‌توانیم در آینده نزدیک به زمان‌بندی مشخصی برسیم اما در سال آینده سریال "حضرت موسی(ع)" کلید خواهد خورد. این کار با جدیت و حمایت ویژه ساخته شود خدمت بزرگی به عرصه سریال‌سازی کشور خواهد کرد. لوکیشن اصلی، شهرک سینمایی دفاع‌مقدس است؛ زیرساخت‌های بخشی از کار آماده شده و بخشی هم که ویژوآل ایجاب می‌کند. بخش محدود از دکورهایی هم نیاز است در شهرهای جنوبی،‌کنار دریای جنوب و دریای شمال، شمال کشور و مناطق کویری کشور انجام شود. دبا بازسازی و طراحی به زمان سریال "موسی(ع) کورهای سریال "یوسف پیامبر" بخشی از دکورهای سریال "حضرت موسی(ع)" را تشکیل می‌دهد.
میرعلایی درباره انتخاب بازیگران و کاراکتر اصلی این مجموعه، خاطرنشان کرد: عوامل پشت دوربین ما انتخاب شده‌اند و در آستانه شروع پیش‌تولید جدی سریال، نام‌هایشان رسانه‌ای خواهد شد؛ احتمال دارد قصه این اتفاق را رقم بزند که برای بازیگر از اقوام مختلف استفاده کنیم. اصل و پیش‌بینی‌مان بر حضور و استفاده حداکثری از بازیگران ایرانی است، اما اگر برخی از نقش‌ها به فیزیک خاص و منحصر به فردی نیاز داشته باشند به‌اقتضای این نقش و کاراکتر ترجیحاً از خارجی‌ها استفاده می‌کنیم.
وی با اشاره به اینکه با توجه به رویکرد جهانی و کیفیت سریال، بازیگران و عوامل کار را با نهایت دقت و وسواس انتخاب کنیم، افزود: در تلاشیم برای تمام نقش‌های این سریال افرادی را انتخاب کنیم که ضمن داشتن استعدادهای بازیگری به‌لحاظ چهره و فیزیک همخوانی لازم را داشته باشند؛ هنوز مشخص نیست از چهره‌های جدید استفاده کنیم یا از بازیگران ناآشنا. در حال بررسی هستیم و برای ما ایفای نقش و تأثیرگذاری کاراکتری اهمیت دارد. با توجه به رویکرد جهانی و کیفیت سریال همه بازیگران و عوامل با نهایت دقت و وسواس انتخاب می‌شوند

[کد خبر:AJ30359]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب