آینه جم: عضو کمیسیون شوراهای مجلس از منتفی شدن استیضاح وزیر کشور خبر داد.

استیضاح وزیر کشور منتفی شد

به گزارش آینه جم احمد علیرضا‌بیگی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، درباره آخرین وضعیت استیضاح عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور،‌گفت: من شنیده‌ام که اصولگرایان از یک طرف و اصلاح‌طلبان از طرف دیگر با یکدیگر معامله‌ای کرده و گفته‌اند که دو طرف از استیضاح برخی وزرا بگذرند.

وی افزود: امروز هم به من اعلام کردند که تعداد امضاهای استیضاح وزیر کشور از حد نصاب افتاده و عملاً استیضاح منتفی است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس تصریح کرد: باید مشخص شود چه کسانی امضاهای خود را از این استیضاح‌ها پس گرفته‌اند.

علیرضا بیگی گفت: این اقدام اخیر مجلس در منتفی شدن برخی از استیضاح‌ها علامت سوال‌ درباره عملکرد دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: اگر این موضوع درست باشد باید مشخص شود چه نمایندگانی امضاهای خود را پس گرفته‌اند و مردم هم تکلیف‌شان را با وکلایشان تا پایان مجلس یازدهم بدانند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از منتفی شدن استیضاح زنگنه در بهارستان خبر داد.

استیضاح زنگنه منتفی شد

 در تشریح جلسه عصر امروز این کمیسیون اظهار کرد: انتخاب اعضای کمیسیون تلفیق لایحه بودجه کل کشور سال ۹۹ امروز در دستور کار کمیسیون بود که به اتفاق آرا آقایان علی ادیانی نماینده مردم قائم شهر، امیری خامکانی نماینده مردم زرند و جلال میرزایی نماینده مردم ایلام انتخاب شدند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  گفت: همچنین پیرامون استیضاح زنگنه هم گفتگوهایی صورت گرفت و اعضا به این نتیجه رسیدند که استیضاح وزیر نفت به صلاح نیست؛ بنابراین استیضاح زنگنه منتفی است.

[کد خبر:AJ30652]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب