پیگیری های شورای دور چهارم از زبان پریشان رئیس شورای شهر جم

به گزارش خبرنگار آینه جم:در روز شنبه مورخ 23/9/92 طی بازدیدی که معاون وزیر بهداشت و درمان ، معاون درمان صنعت نفت ،رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت و دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان داشتند اعضای شورا حضور یافته و با بیان مشکلات و درخواست ها و مطالبات مردمی ، از معاون وزیر بهداشت و درمان و معاون درمان صنعت نفت قول مساعد برای راه اندازی بخش دیالیز بیمارستان در ماه آینده گرفتند و همچنین در خصوص کمبود پزشکان متخصص و پیراپزشکی اعم از پرستاری و غیره ، باتوجه به توافق انجام شده دو وزارتخانه قول مساعد جهت برطرف نمودن مشکل نیروی انسانی بیمارستان توحید دادند.

 

در روز یکشنبه مورخ 24/9/92 اعضای شورا و شهردار برای پیگیری مسائل شهر به مرکز استان سفر کردند که دراین سفر با چند مدیر کل ملاقات داشته و به بیان مشکلات و مطالبات مردم جم پرداختند :

 

1-جلسه با مدیرکل محیط زیست استان بوشهر

 

اعضای شورا و شهردار با مدیر کل محیط زیست جلسه ای داشتند که دراین جلسه پیرامون آلایندگی و مطالبات آلایندگی شرکت پالایش گازفجرجم و زاگرس جنوبی صحبت نموده و به جد پیگیر این موضوع شده و خواستار احقاق حقوق حقه و قانونی مردم شریف شهر جم که از قبل این آلایندگی متحمل صدمات و خسارات زیادی در بخش کشاورزی،انسانی،بهداشتی و ... گردیده  شدند.  

 

2- جلسه با مدیر کل امور مالیاتی استان بوشهر

 

اعضای شورای شهرجم و شهردار در خصوص عوارض آلایندگی شرکت پالایش گازفجرجم و زاگرس جنوبی ، پرداخت مالیات بر ارزش افزوده و همچنین پرداخت معوقه ها با مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر جلسه ای داشتند که پس از بیان مطالبات توسط اعضای شورا، هاشمی قول مساعد جهت پیگیری داده و گفتند در اسرع وقت نسبت به برگزاری کمیسیون های مربوطه اقدام لازم انجام خواهد شد و ایشان توافق نمودند که اکثر کمیسیون ها در شهرستان جم برگزار گردد.

 

3-جلسه با رییس نظام مهندسی استان بوشهر

 اعضای شورای شهر جم در خصوص نظام مهندسی و هزینه ها و بارهای مالی که برای تأیید نقشه و نظارت و... بر دوش مردم بود جلسه ای با صناعی رییس نظام مهندسی استان بوشهر داشته و خواستار مرتفع نمودن این مشکل شدند که صناعی قول دادند این موضوع را در هیأت مدیره مطرح نموده وبا اعزام نماینده خود به شهرستان جم با حضور رییس اداره مذکور و اعضای شورا تا در حل این مشکل راهکاری ارائه شود.

 

[کد خبر:AJ3707]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب