آینه جم:اسحاق جهانگیری صبح دوشنبه در فرودگاه عسلویه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پارس جنوبی یکی از مناطق عظیم انرژی جهان است که تلاش داریم تا با اجرای طرح‌های مختلف در این منطقه، بهره‌برداری لازم را از این ذخایر داشته باشیم.

 

وی به اهمیت و جایگاه ویژه منطقه پارس جنوبی اشاره کرد و بیان داشت: توسعه فازهای مختلف پارس جنوبی را به عنوان یک اولویت در دستور کار داریم و امیدواریم شاهد توسعه هر چه بیشتر این مناطق باشیم.

معاون اول رئیس جمهور در ارتباط با افتتاح فازهای پارس جنوبی در سال جاری و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این زمینه نیز بیان داشت: بهره‌برداری از فازهای پارس جنوبی برنامه مهم دولت است.

وی در ادامه با اشاره به اهداف سفر خود در بوشهر اظهار داشت: بررسی وضعیت توسعه‌ای استان بوشهر یکی از مهمترین اهداف این سفر است.

معاون اول رئیس جمهور در این سفر از فازهای مختلف پارس جنوبی بازدید خواهد کرد و به همراه مسئولان اجرای این طرح‌ها، وضعیت اجرای فازهای مختلف بررسی خواهد شد.

بازدید از طرح در دست اجرای پارس جنوبی، بازدید از زیرساخت‌های بندری استان بوشهر و حضور در نشست شورای اداری استان بوشهر از جمله مهمترین برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در سفر به استان بوشهر است./

بازدید معاون اول رئیس جمهور و وزیر نفت از فاز 15 و 16 پارس جنوبی

اسحاق جهانگیری لحظاتی پیش به منظور بررسی وضعیت اجرای فازهای 15 و 16 پارس جنوبی از این فاز بازدید کرد و از نزدیک در جریان وضعیت اجرای این طرح قرار گرفت.

وزیر نفت در این بازدید اظهار داشت: فازهای 15 و 16 پارس جنوبی از فازهای مهم در دست اجرای این منطقه است که امیدواریم با تلاش و همت همه دست‌اندرکاران این طرح شاهد بهره‌برداری از ان در زمان تعیین شده باشیم.

بیژن نامدار زنگنه اضافه کرد: با بهره‌برداری از این طرح، سالانه بیش از یک میلیون تن گازمایع و یک میلیون تن اتان برای تامین خوراک پتروشیمی‌ها تولید خواهد شد.

وی به دیگر اهداف راه‌اندازی فازهای 15 و 16 پارس جنوبی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: توليد روزانه‌ 400 تن گوگرد، 50 ميليون‌ متر مكعب‌ گاز طبيعي و 80 هزار بشكه‌ ميعانات‌ گازي از جمله اهداف اجرای این طرح است.

بازدید از فازهای 12، 15، 16، 17 و 18پارس جنوبی از جمله مهمترین برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور و هیئت همراه در شهرستان عسلویه است.

بررسی وضعیت فازهای در دست اجرای پارس جنوبی از جمله برنامه‌های جهانگیری و همراهان در سفر به پایتخت انرژی کشور است و بعد از ظهر نیز به بوشهر سفر خواهند کرد.

بازدید از زیرساخت‌های بندری استان بوشهر و حضور در نشست شورای اداری استان بوشهر از دیگر برنامه‌های معاون اول رئیس جمهور در استان بوشهر خواهد بود./مهر

اسحاق جهانگیری‏،معاون اول رئیس جمهور به همراه وزیر نفت‏،مشاورارشد رئیس جمهور و دبیرشورای عالی مناطق آزاد و ویژه در سفر به پایتخت انرژی کشور ضمن بازدید از پروژه های صنعت نفت و گاز در منطقه ویژه پارس‏، در نشست با مدیران عالی صنعت نفت وضعیت پروژه های پارس جنوبی را مورد بررسی قرار دادند.

 

 

سفر جهانگیری به عسلویه

سفر جهانگیری به عسلویه

سفر جهانگیری به عسلویه

سفر جهانگیری به عسلویه

سفر جهانگیری به عسلویه

سفر جهانگیری به عسلویه

اتاق بازرگانی ترکیه

سفر جهانگیری به عسلویه

سفر جهانگیری به عسلویه

عکس : سیدمحمدحسین پورفاطمیان

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری صبح امروز (دوشنبه ٨ اردیبهشت ماه) پس از بازدید از فازهای در حال ساخت پارس جنوبی، در جمع مدیران صنعت نفت اعلام کرد: توسعه میادین مشترک، از دغدغه های مهم این روزهای دولت و مردم ایران است.

بازدید معاون اول به عسلویه 17

بازدید معاون اول به عسلویه 16

بازدید معاون اول به عسلویه 15

بازدید معاون اول به عسلویه 14

بازدید معاون اول به عسلویه 13

بازدید معاون اول به عسلویه 12

بازدید معاون اول به عسلویه 11

بازدید معاون اول به عسلویه 10

بازدید معاون اول به عسلویه 9

بازدید معاون اول به عسلویه 8

بازدید معاون اول به عسلویه 7

بازدید معاون اول به عسلویه 6

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری

بازدید معاون اول به عسلویه 5

بازدید معاون اول به عسلویه 4

اسحاق جهانگیری(راست)، معاون اول رئیس جمهوری و بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت

بازدید معاون اول به عسلویه 3

بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت

بازدید معاون اول به عسلویه 2

بازدید معاون اول به عسلویه 1

 
[کد خبر:AJ3856]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب