آینه جم:مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس در جریان بازدید از مراکز آموزشی و علمی منطقه ویژه پارس از نحوه چگونگی برگزاری آزمون استخدامی پتروشیمی پردیس بازدید کرد.

 

به گزارش «آینه جم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس؛ مدیر عامل سازمان منطقه ویژه در جریان بازدید از آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم و دانشگاه اظهار داشت:دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی عسلویه به حدی از توانایی دست یافته که قادر است یک آزمون استخدامی را با استانداردهای لازم برگزار نماید. 

دکتر محمدی رییس دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی عسلویه از حمایت ها و همراهی های مهندس یوسفی مدیر عامل پرتلاش سازمان منطقه قدردانی و به همراه دکتر قاسمی رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی منطقه ویژه گزارشی از پیشرفت های این دانشگاه ها را به وی ارایه داد.

 

در این آزمون استخدامی که  روز یکشنبه بیست و سوم شهریور ماه 1393 در دانشگاه پیام نور مرکز بین المللی عسلویه برگزار گردید. تعداد 732 نفر داوطلب کارشناسی مهندسی شیمی متقاضی کار در شرکت پتروشیمی پردیس با هم به رقابت پرداختند.

اسدی رییس آموزش شرکت پتروشیمی پردیس از اعلام نتایج چند برابر ظرفیت آزمون در تاریخ دوم مهر ماه خبر داد.متقاضیان برای اطلاع از نتایج می توانند به سایت پتروشیمی پردیس به آدرس http://www.paupc.ir/مراجعه نمایند. این آزمون گام موثری در جهت تحقق عدالت استخدامی در منطقه ویژه خواهد بود.

بازدید مهندس یوسفی از مجموعه ورزشی خلیج نایبند 5

بازدید مهندس یوسفی از مجموعه ورزشی خلیج نایبند 6

بازدید مهندس یوسفی از مجموعه ورزشی خلیج نایبند 8

بازدید مهندس یوسفی از مجموعه ورزشی خلیج نایبند 7

[کد خبر:AJ3960]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب