آینه جم؛ دانش آموز جمی مقام دوم کشوری فراخوان ملی پرسش مهر 15 را کسب کرد

 

به گزارش آینه جم؛ مدیر آموزش و پرورش جم با اعلام این خبر، اظهار داشت: فراخوان پرسش مهر15 در آغاز سال تحصیلی 94-93از سوی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، طی پیامی برای دانش آموزان و فرهنگیان طرح شد که از سوی وزارت آموزش و پرورش، 11 رشته برای شرکت و پاسخ گویی به این سؤال در نظر گرفته شد.

سجادی افزود: سؤال مطرح شده در باره بحران کمبود آب و نحوه ی نگهداری و استفاده بهینه از منابع آب موجود در کشور بود.

 وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد با دانش آموزان و فرهنگیان و انجام تبلیغات میدانی و نوشتاری در سطح مدارس شهرستان خاطر نشان کرد: این طرح مورد استقبال فرهنگیان و دانش آموزان واقع شد و تعداد زیادی از آنها در این فراخوان شرکت کرده و آثار خود را در زمینه های نقاشی، کاریکاتور، طراحی پوستر، شعر، داستان، مقاله پژوهشی، فیلم کوتاه، عکاسی، وبلاگ نویسی و سرود همگانی ارایه کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان جم اضافه کرد: آثار ارسال شده در دبیرخانه استان مورد داوری قرار گرفت و آموزش و پرورش شهرستان جم با کسب 10 عنوان مختلف در مجموع مقام دوم استان را از آن خود کرد.

سید علیرضا سجادی افزود:در بخش دانش آموزان یاسین جاور در رشته وبلاگ نویسی با کسب مقام اول استانی به مرحله کشوری این فراخوان راه یافت که توانست به عنوان نماینده شایسته استان بوشهر  به مقام دوم کشوری این مسابقات دست یابد.

[کد خبر:AJ4083]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب