آینه جم؛ رئیس شبکه بهداشت شهرستان جم از راه‌اندازی بخش تخصصی دیالیز بیمارستان توحید جم خبر داد.

به گزارش آینه جم؛ از شهرستان جم، احمد قاسمی شنبه‌ شب در نشست مسئولان بیمارستان توحید جم اظهار داشت: دولت در یکسال اخیر توجه خاصی به بهداشت و درمان داشته و در حوزه سلامت اقدامات زیربنایی و مهمی صورت گرفته است.

وی افزود: کیفیت بخشیدن به سطح درمان در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی از اولویت‌های شبکه بهداشت جم است و تاکنون در بسیاری از برنامه‌ها به توفیق لازم رسیده‌ایم.

رئیس شبکه بهداشت جم از راه‌اندازی بخش تخصصی دیالیز بیمارستان توحید جم خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم به فضل الهی در نیمه نخست سال 94 محقق خواهد شد.

قاسمی یادآور شد: بیمارستان توحید جم خدمات بسیار خوب و ارزشمندی به جامعه هدف ارائه کرده و روز به روز شاهد بهبود خدمات هستیم.

رئیس بیمارستان توحید جم نیز از هماهنگی‌های به عمل آمده با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر به منظور همکاری در راه‌اندازی بخش دیالیز بیمارستان با پنج تخت در سال 94 خبر داد.

محمد باقری متذکر شد: با توجه به اجرای طرح تحول نظام سلامت و جا افتادن فرهنگ زایمان طبیعی و افزایش بار مراجعات در این بخش در شرف راه‌اندازی بخش جدید زنان و زایمان با 16 تخت برای ارایه خدمات بهتر به شهروندان هستیم./فارس

[کد خبر:AJ4280]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب