آینه جم؛ بخشدار مرکزی جم گفت: تلاش‌های خوبی در راستای ایجاد راه‌های روستایی صورت گرفته است و احداث پنج بلوار در روستاهای بخش مرکزی جم در حال اجرا است.

سید مجید حسین زاده در حاشیه بازدید خبرنگاران از پروژه های در حال اجرای جم، در گفتگو با خبرنگار آینه جم اظهار داشت: یکی از سیاست‌هایی که امسال در بخشداری دنبال کردیم، فعال‌تر شدن دهیاران و استفاده بهینه از منابع بود.

حسین‌زاده افزود: در همین راستا در سال جاری تلاش‌های خوبی در راستای ایجاد راه‌های روستایی، اجرای طرح‌های هادی، احداث ساختمان دهیاری‌ها و تعریض معابر و آسفالت کوچه‌ها در حال انجام است.

بخشدار جم اضافه کرد: ایجاد بلوار در روستاها، نمای روستاها را زیباتر می‌کند و تردد نیز روان‌تر می‌شود به همین منطور در روستاهای بهارستان، جنوب جم، علی آباد، چاهه و کوری حیاتی اجرا و تکمیل بلوار مرکزی در دستور کار است و پیشرفت های خوبی در ایجاد بلوار در این روستاها حاصل شده است.

حسین زاده تصریح کرد: تعریض بلوار ۴۵ متری جم به اتوبان، آسفالت بخشی از بلوار روستای جنوب جم، آسفالت ورودی بیدخوار، تعریض و آسفالت برخی از کوچه های روستای چاهه، ایجاد بلوار در بهارستان، آسفالت بخشی از کوچه ها در بهارستان، آسفالت خیابان و اجرای طرح های هادی در روستای حاجی آباد بخشی از تلاش های انجام شده در چند روستای بخش مرکزی جم  عنوان کرد.

وی با بیان اینکه در اکثر روستاهای جم، تلاش برای عمران و آبادانی در حال انجام است، افزود: بخشی دیگر از کارهای انجام شده می توان آسفالت کوچه و بلوار روستای علی آباد، اجرای جاده ساحلی در روستای بهرباغ، بازگشایی راه به روستای صیدی و همچنین بازگشایی راه دسترسی به روستای منظر در آینده نزدیک اشاره کرد.

احداث دهیاری در شش روستای جم در دستور کار است

حسین زاده ضمن تقدیر از تلاش‌های دهیاران تصریح کرد: ۲۹ دهیاری در روستاهای بخش مرکزی جم وجود دارد که احداث دهیاری در روستاهای چاهه، علی آباد، آبگرمک و کوری حیاتی در دستور کار است و از لحاظ فیزیکی نیز ساخت این ساختمان‌های دهیاری پیشرفت های خوبی دارند.

بخشدار جم با بیان اینکه برنامه‌ریزی برای عمران و آبادانی روستای بهارستان در راستای شهر شدن آن انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: ساختمان دهیاری که ظرفیت استقرار شهرداری نیز دارد در این روستا در حال احداث است و اجرای بلوار مرکزی این روستای بزرگ نیز با نگاه به پیشرفت های آینده این روستا در حال انجام است.

سید مجید حسین‌زاده با بیان اینکه پروژه‌های در حال اجرا روستاها را با دقت دنبال می‌کند، بیان داشت: در روستای آبگرمک نیز اجرا و تعریض راه‌ها و آسفالت معابر انجام شده است.

بخشدار جم در پایان گفت: با تلاش شوراها و دهیاران و عنایات فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان کارهای انجام شده در سال ۹۳ نسبت به سال‌های قبل در روستاهای بخش مرکزی بسیار خوب بوده است که موجب رضایتمندی بسیاری از مردم شده است.

[کد خبر:AJ4283]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب