آینه جم؛ مدیر آموزش و پرورش جم گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ زیبای نهال کاری و غرس درختان، مدارس شهرستان نهال کاری می شود.

 

 

به گزارش آینه جم؛ درهفته منابع طبیعی و در آیینی با حضور فرماندار، مسئولان شهرستان و دانش آموزان، بصورت نمادین دبیرستان دکترشریعتی جم نهال کاری شد.

فرماندار جم در آئین غرس نهال در دبیرستان شریعتی ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری گفت: شهرستان جم، شهرستانی زیبا با منابع طبیعی فراوان است که وظیفه آحاد مردم و به خصوص نسل جوان حفاظت و حراست از این نعمت خدادادی می باشد.

وی با اشاره به اینکه كاشت نهال از اهميت بالايي برخوردار است افزود:  جوانان و دانش‌آموزان بايد نگاه ويژه‌اي نسبت به اين موضوع داشته باشند و وظيفه ما است كه با دانستن فوايد درختان در حفظ آنها بكوشيم.

نادری خاطرنشان کرد: کاشتن درخت در مدارس دارای پیام مهمی به دانش آموزان است که باید در نگهداری فضای سبز شهرستان کمک کنند و وسیله انتقال این فرهنگ به خانواده ها باشند تا در حفظ و حراست از عرصه های طبیعی و فضای سبز مشارکت نمایند.

سجادی مدیر آموزش و پرورش جم نیز با تشکر از شهرداری و منابع طبیعی گفت: غرس نهال در مدارس شهرستان جم  کار زیبایی است که در طول هفته منابع طبیعی انجام می ‏شود و دانش‏ آموزان در نهادینه ‏سازی فرهنگ حفظ منابع طبیعی  و فضای سبز مشارکت داده می ‏شوند

 

 








 

[کد خبر:AJ4285]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب