IMG-20210603-WA0015.jpg

 

شهروندان عزیز، فهیم و قدر شناس
 سلام؛
بار دیگر برای ساختن فردایی بهتر برای شهر و شهرستان ، به دعوت یکایک شما عزیزانِ گرانمایه پاسخ مثبت دادم و برای چهارمین بار پای در عرصه ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر گذاشتم. در ادوار گذشته با اعتماد، همراهی و حمایت شما ، تلاش و اهتمام شهرداران ، مدیران و پرسنل خدوم شهرداری و سایر دستگاهها توانستیم قدمهای موثر و مطلوبی در راستای توسعه و پیشرفت شهر و شهرستان برداریم که همه ی این اقدامات در منظر و مرآی شماست. اکنون در شرایطی بسیار متفاوت نسبت به گذشته ، با مشکلات، محدودیت ها و سختی های معتنابهی مواجه هستیم ولی آنچه بارقه ی امید را بیش از پیش در دلم متبلور می سازد ، امید به یاری شماست که مستظهر به آن، به حول و قوه الهی بر مشکلات، سختی ها و محدودیت ها فائق خواهیم شد.


همشهریان عزیز ؛ در طول ۱۷ سال خدمتگزاری در مناصب مختلف ، "از مردم، با مردم و برای مردم" مشی و مرامم بوده و همیشه متمسک به همین مولفه های وزین ، توفیق رفیق و رهین راهم بوده است. اعتقاد راسخ دارم که شورای شهر به عنوان پارلمان محلی نقش بسیار مهمی در توسعه و پیشرفتِ متوازن شهر و شهرستان دارد فلذا با توجه به این اهمیت و جایگاه سترگ و رفیع هرگز محلی برای کسب تجربه نیست.
امیدوارم که مردم عزیز و همشهریان فهیمم با هوشیاری و درایت و بی اعتنا به بداخلاقی ها و حاشیه سازی های احتمالی، شرایط را برای شکل گیری شورایی کارآمد، شجاع و خلاق فراهم نمایند.
به امید فردایی بهتر برای شهر و شهرستان

سید_علیرضا_سجادی
انتخابات_۱۴۰۰_شورای_شهر_جم
شهرستان_جم


https://www.instagram.com/p/CNA5nbPrC42/?utm_medium=share_sheet

[کد خبر:AJ35986]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب