00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000001405229.jpg

 

 

 

آینه جم : شرکت ملی نفت ایران بعد از دستور ویژه وزیر سابق نفت در راستای درخواست نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با دستوری امیدبخش باشگاه داری همراه با ایجادساختار و تخصیص ردیف بودجه بارقه های امید در دل هواداران و مردم جنوب استان زنده کرد.
بعد از آن نیز دکتر کرباسیان مدیرعامل شرکت ملی نفت نیز با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی حمایت های ویژه خود از این باشگاه اعلام کرد.
حدودا یک سال از این فعل و انفعالات می گذرد و تیم در دسته یک فوتبال کشور که ورزش حرفه ای محسوب نمی شود حضور دارد تا منعی قانونی برای تزریق بودجه و تیم داری از سوی شرکت ملی نفت نباشد.
شرکت ملی نفت که به ظاهر با تیم داری پارس جنوبی موافق است در باطن اما درپی آن کار دگر یعنی سوق دادن تیم به نابودی و رهایی از این مطالبه مهم مردمی است.
با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی سال گذشته ۱۵ میلیارد تومان به باشگاه بودجه تخصیص داده شد که با کش و قوس های فراوان و به صورت قطره چکانی ظرف هفته های گذشته مبلغ ۵ میلیارد پایانی آن به حساب منطقه ویژه واریز شد.
اما در منطقه ویژه با انتصابات جدید و حضور مدیرمالی که مستقیم از تهران دستور می گیرد و مدیران رده میانی شرکت ملی نفت که از باشگاه سهم خواهی هایی دارند، با مقاومت هایی از درون باشگاه روبه رو شده اند، موانعی جدی برای ادامه فعالیت باشگاه ایجاد کرده اند تا حرف تا عمل آنان تفاوت های زمین تا آسمان داشته باشد.
تناقض گویی این مدیران همانقدر که بعد از گذشت هفته ها از وصول بودجه فصل گذشته تیم با بهانه های مختلف از تسویه حساب با بازیکنان فصل قبل طفره روند تا شاهد کوچ تعداد زیادی از بازیکنان فصل قبل باشیم.
اما باز هم گفتنی هایی از سهم خواهی و دخالت های مدیران میانی نفتی در باشگاه از قبیل تحمیل نفرات خود از جمله کادر مدیریتی و مربیان و بازیکن وجود دارد که با مخالفت هایی همراه شده که نتیجه آن انواع کارشکنی در کار مدیریت تیم است.
جدیدا فردی شیرازی از سوی مدیریت امور ورزش شرکت ملی نفت که سابقا در رشته ورزشی دیگری فعالیت میکرده با لابی ها و فشارهای فراوان به باشگاه تحمیل شده که قصد داشت بازیکنان و عوامل زیادی را از شیراز به پارس جنوبی جم گسیل کند که از سوی عوامل بومی درون تیم با آن به صورت جدی مقابله شد و این فرد که کار خود را با مشکل مواجه می دید، به کارشکنی و دادن اطلاعات واهی به شرکت ملی نفت و مدیران منطقه ویژه کرده تا چالش های اساسی برای ادامه فعالیت های باشگاه ایجاد کند.
اما از نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی که عامل اصلی احیا باشگاه و ایجاد شور و نشاطی تازه در دل مردم و هواداران بوده است توقع میرود با درایت و توانمندی هایی که از وی سراغ داریم به مانند نمایندگان شهرهای آبادان و مسجد سلیمان دست مدیران زیاده خواه را کوتاه کرده تا باشگاه پارس جنوبی جم هرچه زودتر به جایگاه اصلی خود رهنمون گردد.
[کد خبر:AJ36767]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب