263490.jpg

 

 

آینه جم- این رسانه در ادامه بررسی عملکرد پتروشیمی های واقع در عسلویه، عملکرد پتروشیمی پردیس را بررسی می کند و روز روابط عمومی و ارتباطات بهانه ای است تا این یادداشت، با تمرکز بر عملکرد روابط عمومی این شرکت، نگارش شود .
پتروشیمی پردیس از آن دست شرکت های منطقه است که سعی کرده از رسانه های جنوب استان که خط مقدم مطالبه گری هستند فاصله بگیرد مدیران شرکت نیز عملکردی ضعیف در تعامل با مناطق پیرامونی داشته اند ‌علیرغم اینکه می بینیم برخی شرکت های پتروشیمی منطقه اقدامات خوبی در جنوب استان انجام می دهند. 
در سال های گذشته فقط خبر فیش حقوقی نجومی مدیر میانی این شرکت در رسانه ها مطرح شد و پیرامون عملکرد شرکت در زمینه تولید و ارز آوری و مسئولیت های اجتماعی خبرهای چندانی منتشر نشد. 
رهبر معظم انقلاب در ماه های گذشته تاکید بر جهاد تبیین کرده است؛  شرکت های پتروشیمی نیز  به عنوان دستاورد بزرگ کشور در دوران تحریم می توانند با انعکاس دستاوردهای خود گامی مهم در این زمینه بردارند. 
روابط عمومی پتروشیمی پردیس  نتوانسته در سال‌های گذشته عملکرد چندانی در این زمینه داشته باشد موضوعی که دور از سیاست های نظام در تبیین دستاوردهای انقلاب است. 
روابط عمومی به عنوان پل ارتباطی جامعه پیرامونی و مدیران شرکت  مطرح است آیا رئیس روابط عمومی پتروشیمی پردیس توانسته در این زمینه موفق عمل کند؟! آیاتوانسته مشاوری خوب برای مدیر عامل در زمینه مسئولیت های اجتماعی و نگاه به مناطق پیرامونی باشد؟!.
شرکت پردیس در سایت خبری خود  مدعی است  بزرگترین شرکت تولید کننده اوره و آمونیاک خاورمیانه است و در زمینه  تولید و فروش در سال های  گذشته دوران  طلائی داشته است آمارهایی تحسین برانگیز  که هیچ دردی از دردهای منطقه محروم عسلویه، کنگان و جم را درمان نخواهد کرد اگر به مسئولیت های اجتماعی عمل نکنند .
بی توجهی برخی مدیران پتروشیمی های واقع در عسلویه پیرامون مسئولیت های اجتماعی، فضایی ناامید کننده برای مطالبات مردم نجیب این منطقه است که رسم مهمان نوازی خوب بلدند اما شرکت های پتروشیمی با این حجم از آلایندگی، گرانی و تاثیرات اجتماعی،  مهمانان ناخوانده بوده اند.
تا امروز کارنامه شرکت پردیس پیرامون تعاملات اجتماعی مردودی است امیدواریم مدیران پردیس از برخی شرکت های منطقه یاد بگیرند و چند قدمی برای پیشرفت منطقه بردارند بلکه کارنامه مثبتی از خود به یادگار بگذارند
[کد خبر:AJ38934]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب