آینه جم: هدایت چاهشوری ورزشکار بوشهری با شکستن ۱۰۱ قالب بتنی به وزن ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم، توانست رکورد شکستن اجسام سخت را در جهان به نام خود ثبت کند.

به گزارش آینه جم؛ مشاور ايرانيان برای ثبت رکورد در کتاب گینس گفت: هدایت چاهشوری ملقب به مرد آهنین و مسئول سبک اسپرت کماندو استان بوشهر و رکورد دار قبلی شکستن اجسام سخت در جهان در حرکت باور نکردنی توانست دوباره رکورد جهان را پس بگیرد تا نام او دوباره در کتاب رکورد گینس ثبت شود.

روح الله دشمن زیاری افزود: هدایت چاهشوری در سال ۹۸ توانست با شکستن ۵۵ قالب بتنی با دست رکورد ورزشکار آمریکایی را در کمترین زمان بدست بگیرد ولی طولی نکشید که رقیب او دوباره این رکورد را با یک عدد سنگ بیشتر یعنی ۵۶ قطعه به وزن هزار و ۹۵۰ کیلوگرم به دست گرفت و رکورد جهانی را ارتقاء دهد تا نام وی جایگزین نام هدایت چاهشوری ورزشکار کشورمان در کتاب گینس شود.

او ادامه داد: کماندوکار بوشهری که یکی از اعجوبه های ورزشی جهان شناخته می‌شود به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر توانست در برابر دیدگان اصحاب رسانه با شکستن ۱۰۱ قالب بتنی به وزن ۴ هزار و ۲۰۰ کیلوگرم در زمان یک دقیقه به سلطه ورزشکار امریکایی پایان دهد و رکورد را با ۴۶ عدد سنگ بیشتر ارتقاء دهد تا سال‌ها کسی نتواند این رکورد را از او پس‌ بگیرد و نام کشورمان ایران در کتاب گینس بدرخشد.

مشاور ايرانيان برای ثبت رکورد در کتاب گینس عنوان کرد: تمام هزینه های ثبت رکورد از سوی یک شخص گمنام و خیر پرداخت شده است.

[کد خبر:AJ35897]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب