آینه جم/  سرمربی تیم پارس جنوبی جم اعلام کرد: به  دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقال باشگاه، نتوانستیم تیم را در نیم فصل لیگ دسته یک فوتبال تقویت کنیم.

به گزارش آینه جم؛  محمد نصرتی شامگاه دوشنبه پس از تساوی تیمش مقابل تیم قشقایی شیراز در مصاحبه با ایرنا  افزود: هر ۲ تیم بازی خوبی را به نمایش گذاشتند اما نمی‌شد در این زمین ناهموار کار تاکتیکی کرد هر چند تیم قشقایی به زمین بازی عادت داشت.

بازیکن سابق تیم ملی ایران ادامه داد: هم تیم ما و هم تیم قشقایی فرصت هایی برای گلزنی داشتند اما موقعیت ما بهتر بود زیرا  یک تک به تک از دست دادیم و یک توپ هم به تیر دروازه قشقایی زدیم.

نصرتی ادامه داد: در این بازی از سه بازیکن جوان استفاده کردیم که برای نخستین بار در لیگ بازی می کردند و واقعا دستمان برای داشتن یک تیم خوب خالی بود.

وی در مورد ادامه همکاریش با تیم پارس جنوبی جم هم گفت: در این لیگ مشکلات زیادی داشتیم و معلوم نیست برای لیگ آینده با این تیم همکاری کنم و باید صبر کرد تا وضعیت باشگاه مشخص شود.

دیدار تیم های فوتبال قشقایی شیراز و پارس جم جنوبی در آخرین هفته از رقابت های فوتبال دسته یک کشور شامگاه دوشنبه در ورزشگاه پارس شیراز با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت.

 تیم پارس جم جنوبی با ۴۸ امتیاز در رده دهم ایستاد و تیم قشقایی هم با ۴۲ امتیاز چهاردهم شد.

 با پایان یافتن هفته آخر لیگ دسته یک فوتبال تیم فجر شهید سپاسی با ۶۰ امتیاز قهرمان شد و جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد، تیم هوادار هم با همین تعداد امتیاز و تفاضل گل کمتر دوم شد و این تیم هم به لیگ برتر صعود کرد و تیم بادران تهران ۶۰ امتیازی شد و به مقام سوم بسنده کرد و به لیگ برتر نرسید.

در رقابت های فرسایشی فوتبال دسته یک کشور ۱۸ تیم شرکت داشتندو  پس از انجام ۳۴ بازی تیم های فجر سپاسی و هوادار تهران  به ترتیب با کسب عنوان قهرمانی و نایب قهرمانی  به لیگ برتر دوره بیست و یکم صعود کردند و سه تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می شوند.

چوکا تالش، نود ارومیه و گل ریحان البرز هم به دسته دوم سقوط کردند.

[کد خبر:AJ36348]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب