آینه جم: فردی که با همدستی نامزد و دوست نامزدش مادر و ناپدری‌اش را در بوشهر از پا درآورد، در دام پلیس افتاد.

به گزارش آینه جم، سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: ۸ شهریور گزارشی مبنی بر وقوع ۲ قتل در محله‌ شکری شهر بوشهر به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اعلام شد که در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او ادامه داد: با حضور ماموران انتظامی، مشخص شد مردی به همراه همسرش بر روی زمین افتاده و فوت کرده‌‎اند که با اقدام‌های فنی و پلیسی و انجام تحقیقات میدانی، سرنخ‌هایی از این حادثه در اختیار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان بوشهر افزود:کارآگان اداره جنایی پلیس آگاهی به یکی از اعضای خانواده مقتول مظنون شدند که ابتدا از وقوع حادثه اظهار بی اطلاعی می‌کرد اما پس از مشاهده مستندات لب به اعتراف گشود.

سوسنی عنوان کرد: مقتول ناپدری او بوده که به دلیل اختلافات خانوادگی با همدستی نامزد و یکی از دوستان نامزدش پس از ورود به منزل اقدام به این عمل فجیع کرده‌اند.

او افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه نامزد این فرد، پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم را دستگیر و در بازرسی از اتاق او ۲ قبضه چاقو و یک قبضه شمشیر کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر بیان کرد: متهم پس از رویارو شدن با دلایل و مدارک پلیس به ارتکاب قتل صورت گرفته با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.

[کد خبر:AJ36730]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب