آینه جم/ سخاوت اسدی، مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس، ظهر امروز ۳۱ فروردین ماه با علی ربانی، مشاور اجتماعی مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و رئیس دبیرخانه مسئولیت‌های اجتماعی این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آینه جم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس- مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس با رئیس دبیر خانه مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران دیدار و گفت و گو کرد.
زمینه تقویت و حمایت از کارآفرینان در منطقه ویژه پارس فرآهم است
سخاوت اسدی در این دیدار که جمعی از کارآفرینان برتر کشوری آستان مقدس رضوی در زمینه صنایع دستی نیز در آن حضور داشتند، بر آمادگی مجموعه صنعت نفت جهت حمایت از آموزش کارآفرینان جنوب استان بوشهر توسط مجموعه آستان قدس رضوی و با همکاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی تاکید کرد.
مدیر عامل سازمان منطقه ویژه پارس عنوان کرد، می‌توان با ایجاد تشکلی از کارآفرینان و هنرمندان جنوب استان بوشهر و استفاده از ظرفیت شرکت‌های منطقه برای تجاری سازی ایده‌های این عزیزان معضل بیکاری در منطقه را بر طرف کرد.
وی افزود، منطقه پارس جنوبی زمینه مناسبی برای اشتغال کارآفرینان، هنرمندان و شکوفایی حوزه گردشگری دارد و ما به عنوان نماینده دولت در این منطقه از کسانی که در ایجاد اشتغال در جنوب استان بوشهر گام بردارند با تمام وجود حمایت می نماییم.

مسپولیت اجتماعی 5
مسپولیت اجتماعی 4
مسپولیت اجتماعی 3
مسپولیت اجتماعی 1

[کد خبر:AJ38733]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب