آینه جم/ مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با اشاره به مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت برای تحقق زمینه های ایجاد اشتغال پایدار در منطقه گفت: شرکت های منطقه ملزم به رعایت مصوبه 50 درصد جذب نیروی بومی در منطقه هستند و راستی آزمایی این موضوع در جذب‌های موردی و آزمون های استخدامی توسط مدیریت کار و خدمات اشتغال این سازمان بررسی می شود.

به گزارش آینه جم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس ، سخاوت اسدی در نشست با شورا و شهردار چاه مبارک گفت: رویکرد ما استفاده از ظرفیت‌های نیروهای بومی در مشاغل منطقه است و اجازه نخواهیم داد شرکت ها بدون رعایت مصوبه 50 درصد بکارگیری نیروی بومی‏، بصورت دلخواه  افرادی را استخدام کنند .بنابراین این موضوع را به عنوان یک اصل می دانیم.
وی با اشاره به اقدامات سال گذشته در زمینه اشتغال جوانان گفت: برای توانمندسازی جوانان با همکاری مراکز فنی وحرفه ای استان بوشهر دوره های مهارت آموزی برای جوانان برگزار شد که با بررسی های انجام شده هیچ یک از این جوانان بیکار نیست.
سخاوت اسدی افزود: با سازمان فنی حرفه ای مذاکراتی در حال انجام است که آموزش برای مشاغل « خدمات تخصصی » در قالب مسئولیت های اجتماعی نیز پیش بینی شود تا بخشی از نیاز جامعه و بازار اشتغال منطقه نیز از این طریق تامین شود.
در ادامه این نشست شهردار و اعضای شورای چاه مبارک نیز به بیان برخی مسائل و مشکلات پرداختند.

جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 16
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 15
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 14
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 13
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 12
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 11
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 10
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 8
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 7
جلسه مدیرعامل و شورای چاه مبارک 6

[کد خبر:AJ38734]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب