آینه جم- رئیس مرکز تجارت جهانی ایران گفت: در هفته دولت امسال ساخت یک هتل و مجتمع گردشگری در روستای "کنار خیمه" شهرستان عسلویه توسط سرمایه گذار قطری آغاز می‌شود.

به گزارش اینه جم، روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشنبه به نقل از محمد رضا سبزعلیپور در دیدار با استاندار بوشهر افزود:  این استان یکی از شریان‌های اصلی اقتصاد کشور به شمار می‌رود و رشد، شکوفایی و نوسازی اقتصاد این استان اعم از صنعت بویژه در میدان‌های نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی و شیلات نقشی مهم در رشد و توسعه اقتصاد ایران دارد.

وی ادامه داد: سرمایه گذاران داخلی و خارجی اگر جایگاه ارزشمند استان بوشهر را بخوبی بشناسند، با توجه به استقبال مسئولان این استان، به طور قطع سرمایه خود را روانه این استان خواهند کرد.

استاندار بوشهر گفت: ظرفیت توسعه استان بوشهر در چند حوزه صنعت، تجارت، کشاورزی و گردشگری تعریف شده که باید برای استفاده و جذب سرمایه گذاران معرفی شود.

احمد محمدی زاده با تأکید بر اینکه آغوش مقامات و مردم خون گرم استان بوشهر به روی تمام سرمایه گذاران داخلی و خارجی باز  است از کارآفرینان و سرمایه گذاران خواست تا بوشهر را شهر و خانه دوم خود بدانند و این استان را هم یکی از هدف‌های سرمایه گذاری‌های به شمار آورند.

[کد خبر:AJ39487]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب