آینه جم/ مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: بارش تگرگ و باران در هفته گذشته به مزارع گوجه فرنگی خارج از فصل دشتی و دشتستان خسارت وارد کرد.

کوروش دهقان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارندگی‌های هفته گذشته در روزهای ۱۲ و ۱۳ آبان از یک طرف سبب شد سازه‌های آبخیزداری ذخیره‌سازی خوبی داشته باشندو از طرف دیگر سبب شد بخشی از زیرساخت‌های برق و مزارع کشاورزی آسیب ببینند.

وی با اشاره به خسارت وارد شده به مزارع گوجه‌فرنگی خارج از فصل شهرستان‌های دشتی و دشستان بر اثر بارش باران و تگرگ اضافه کرد: جهاد کشاورزی باید میزان خسارت‌ وارد شده را برآورد و سازمان صنعت، معدن و تجارت نیز باید تاثیر این خسارت بر بازار گوجه فرنگی را بررسی کند.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر با بیان اینکه میزان آبگرفتگی منازل در اثر باران هفته گذشته ناچیز بوده است، تصریح کرد: بارش باران موجب آبگرفتگی  ۱۵ منزل مسکونی در روستاهای شهرستان گناوه شد.

دهقان با بیان اشاره به سیل مرداد و بارندگی هفته گذشته در استان بوشهر، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌های استان برای مواجهه با بارندگی در آمادگی کامل هستند و اقدامات لازم برای مقابله و مدیریت هرگونه مسئله ناشی از بارش پیش بینی شده است.

[کد خبر:AJ40279]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب