IMG-20230510-WA0005.jpg

 

 

آینه جم:در طی بازدید از مجتمع پتروشیمی جم، در یک جلسه فنی با حضور "نعمت‌الله ترکی"، مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری؛ "علیرضا زمان‌پور"، مدیرعامل هلدینگ صباانرژی؛ "عبدالرحیم قنبریان"، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد پتروشیمی جم، مباحث فنی و مسائل مختلف این شرکت مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم؛ در ابتدای این جلسه مهندس عبدالرحیم قنبریان، مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره پتروشیمی جم گزارشی از اقدامات پتروشیمی جم در سال 1401، روند تولید، وضعیت واحدهای پایین‌دستی، اهداف استراتژیک، برنامه‌های آتی و افق پنج ساله پتروشیمی جم ارائه کرد.
در ادامه مدير بازرگاني پتروشیمی جم ضمن بیان مواردی در خصوص ماموریت‌های خارج از کشور، بازاریابی و حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برخی نیازمندی‌ها و الزامات فروش را شرح داد.
در این نشست مباحث مختلفی از جمله حجم فروش، میزان تولید، سود عملیاتی، اهداف بلندمدت بخش فروش، درآمدها و دستاوردهای پتروشیمی جم مطرح شد. همچنین در حوزه منابع انسانی مواردی از جمله آیین‌نامه حقوق و دستمزد، قانون کار، طرح یکسان‌سازی، توسعه منازل سازمانی و... مورد بحث قرار گرفت.
نماینده کارکنان نیز با بیان برخی مسائل موجود پرسنلی، موضوعاتی همچون طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت‌های جم و جم‌صنعت‌کاران، رفاهیات، و مشکلات زمین و مسکن برای پرسنل را عنوان کرد.
همچنین مباحث و مواردی مربوط به شرکت پلی‌پروپیلن جم، به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه پتروشیمی جم مطرح شد و مدیرعامل این شرکت گزارشی در این باره ارائه کرد.
در انتهای جلسه مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری در پاسخ به مطالبات منابع انسانی با شرح دو رویکرد سرمایه‌گذاری در حوزه مسکن برای پرسنل و یا مسکن‌دار کردن کارکنان فاقد مسکن در پتروشیمی جم با اولویت همکاران فاقد مسکن، از اعلام آمادگی کمک شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی در این حوزه ابراز رضایت کرد.
نعمت‌الله ترکی افزود: «جذب نیرو به آسانی صورت می‌گیرد، اما حفظ آن سخت است. باید مدل برنامه‌هایی برای مدیریت بهتر فرآیند گزینش و حفظ و نگهداشت نیروی انسانی در آینده تهیه شود.»
وی همچنین مواردی را در خصوص حضور کارکنان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، ضرورت پیگیری وضعیت سلامت پرسنل و توجه و رسیدگی کامل در زمینه بهداشت و درمان، توسعه منازل سازمانی، اعمال نظارت بر روی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق، توسعه درآمدزایی و سودآوری و لزوم کسب درآمد پایدار برای تامین منابع عنوان کرد.
 مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: «در جمیع جهات باید نگاه ملّی و حتی فراملّی داشته باشیم و بیشتر به صنعت پتروشیمی توجه شود.»
گفتنی است مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری و مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری طی سفری دو روزه به منطقه عسلویه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه 13 و 14 اردیبهشت ماه، ضمن حضور در مجتمع و بازدید از واحدهای فنی پتروشیمی جم، در مراسم تجلیل از کارگران حضور یافتند و طی نشست مشترکی با حضور مدیرعامل و مدیران به همراه اعضای هیأت مدیره به بررسی اقدامات انجام شده و برنامه‌های آینده این شرکت پرداختند.
[کد خبر:AJ41709]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب