n00007611-b.jpg

 

 

آینه جم- فرهاد حسنی 
بیست‌وهفتمین نمایشگاه نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در حالی به پایان رسید که امسال استقبال چشمگیر شرکت‌ها و بازدیدکنندگان، این رویداد بزرگ خاورمیانه را جلوه‌ای کم‌نظیر داده بود.
➖در این رویداد صنعتی و اقتصادی، قراردادها، رونمایی‌ها و تفاهم‌نامه‌های زیادی امضاء شد که رسانه‌ها روزانه در ایام نمایشگاه آن‌ها را پوشش دادند و گاهی زیادی هم پوشش دادند! اما در روز پایانی نمایشگاه تفاهم‌نامه‌ای امضاء شد که نشان از دغدغۀ مدیریت یک مجموعۀ وزین پتروشیمیایی به مقولۀ فرهنگ و رسانه بود.
➖در روزگاری که اهالی فرهنگ و رسانه مورد بی‌مهری و کم‌توجهی متولیان امر قرار دارند و مجموعه‌های صنعتی و نفتی رسانه را ابزاری برای بزرگ نشان دادن مدیران خود می‌دانند، *دکتر اسدالله غلام‌پور، مدیر عامل شرکت پتروشیمی مروارید* در سکوت خبری و به دور از بزرگ‌نمایی‌هایی که دیگران برای یک تفاهم‌نامه راه می‌اندازند با خانهٔ مطبوعات کشور تفاهم‌نامۀ همکاری امضاء نمودند.
➖این تفاهم‌نامه یکی از زیباترین تفاهم‌نامه‌های نمایشگاه بیست‌وهفتم بود تا نشان دهد مدیری که دغدغهٔ واقعی فرهنگی دارد حتی در بزرگترین رویداد انرژی و اقتصادی خاورمیانه نیز فرهنگ را در اولویت می‌داند.
➖دکتر غلام‌پور بارها نشان داده است که به واقع یک دغدغه‌مند فرهنگی‌ست اما به اعتقاد اهالی فرهنگ و رسانه، این کار زیبای ایشان در یک رویداد اقتصادی و صنعتی، بزرگترین و ماندگارترین جلوهٔ حمایت از فرهنگ و رسانه می‌باشد.
➖خداوند به این ایثارگر اقتصادی و فرهنگی توان مضاعف عنایت فرماید تا بتواند اهداف خود را به بهترین نحو پیش ببرد.
[کد خبر:AJ41786]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب