"تیگو ۸پرو"لوکس ترین محصول مدیران خودرو که بناست تا در آینده نزدیک توسط این شرکت مونتاژ و روانه بازار شود در تهران رویت شد.

به گزارش اینه جم ، "تیگو۸ پرو" که اخیرا در بازار چین و بازارهای برزیل ، روسیه ، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت چری معرفی و عرضه شده است یک شاسی بلند لوکس ۷ نفره است که با طول ۴۷۲۲ میلی متر، عرض ۱۸۶۰ میلی متر ، ارتفاع ۱۷۴۵ میلی متر و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلی متر می تواند به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیوندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد .

لوکس ترین شاسی بلند چری وارد ایران شد (+عکس و مشخصات فنی)

جلوپنجره این خودرو که حالت الماس گونه دارد جلوه خاصی به آن داده و حس یک شاسی بلند به روز را تداعی می کند.

با ورود به داخل تیگو ۸ پرو و مشاهده داشبورد آن، با نمایی کاملاً متفاوت از خودروهای موجود بازار مواجه می‌شوید.

یک داشبورد کاملاً مدرن با دو صفحه نمایش ۱۲٫۳ اینچی مربوط به صفحه ابزار و کنترل است که مجموعاً ۲۴٫۶ اینچ خواهد بود و در نوع خود بی‌نظیر است. در مجموع دارای نمایش دو تکه شناور است که ترکیبی از داشبورد دیجیتال و صفحه چند رسانه‌ای است.

موتور بکار رفته در این خودرو از نوع ۱٫۶ لیتری TGDI (توربو با تزریق سوخت مستقیم) است و از آخرین تکنولوژی های روز بهره می برد این موتور پر قدرت و پر بازده با داشتن قدرت ۱۹۷ اسب بخار و گشتاور ۲۹۰ نیوتن در متر در ۲۲۰۰ دور در دقیقه توان و شتاب فوق العاده ایی را برای تیگو۸ به همراه می آورد.

شرکت مدیران خودرو ابتدا بنا داشت تا "تیگو ۸ "را به عنوان محصول جدید وارد بازار ایران کند که در ادامه ترجیح داد تا نوع جدید تر و به روزتر این خودرو که "تیگو ۸ پرو" است را روانه بازار ایران کرده که در همین راستا نیز چندین دستگاه از این خودرو هم اکنون وارد ایران شده و در حال اخذ مجوزهای لازم برای تولید در کشور است.

[کد خبر:AJ36971]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب