جدیدترین ها از استان بوشهر

ویژه ها

نکاتی پیرامون نظام نامه مسئولیت های اجتماعی صنعت نفت ( بخش اول )

    آینه جم /ابراهیم قیصری- هفته گذشته توسط جواد اوجی وزير نفت نظام نامه...

بی برقي ؛ دومين دستاورد وزارت نفت برای شهرستان جم!

     آینه جم- ابراهیم قیصری/ درحالی‌که در يک دهه گذشته، بی آبی اولين موضوع...

روزهاي خوب آریاساسول؛ از مسئولیت های اجتماعی تا رکورد تولید و فروش

    آینه جم- ابراهیم قیصری/ یکی از شرکت‌های پتروشیمی فعال و صاحب نام در کشور...

زمینه‌های انسداد توسعه در ایران

    آینه جم؛ سجاد بهزادی- سال ۱۴۰۲ آغاز شده است و توسعه پایدار همچنان برای...

مطالبه‌ گنجاندن یک تبصره در برنامه هفتم توسعه؛درصدي از درآمدهای شرکت هاي زیرمجموعه نفت به مناطق میزبان اختصاص يابد

    آینه جم/  ابراهیم قیصری ؛ یکی از سندهای بالادستی که در کشور ما براساس آن...

دستاورد سفر اخیر رئیس جمهور برای مردم جم چه بود؟

    آینه جم؛ ابراهیم قیصری*- ماه گذشته رئیس جمهورو هیأت دولت به استان بوشهر سفر...

نگاهی به یکی از پیرترین پروژه‌های استان/ شانس یار مردم بود که خط انتقال آب سیراف به جم افتتاح نشد!

    آینه جم/ سیف اله حسنی پور | مهندس عمران و روزنامه‌نگار اوایل دولت تدبیر و...

در دومين سفر رئیس جمهور به‌ استان‌؛آیا مجددا جم را نادیده می‌گیرند!

  آینه  جم: ابراهیم قیصری  حدود یک ماه دیگر بوشهر میزبان دومين سفر رئیس...

شیوه محیرالعقول برای جبران کسری بودجه/درآمدزایی دولت از تورم!

    آینه جم-باران زرین قلم  دولت و مجلس نه تنها راهکاری با چشم انداز روشن...

وزیر جدید زیر بار سالی یک میلیون مسکن نرفت/مهم‌ترین وعده رئیسی روی هوا

        آینه جم؛  مصطفی داننده خیلی طول نکشید تا مهم‌ترین وعده...

دومینوی گرانی مواد غذایی این روز‌ها متوقف نمی‌شود؛سفره هایی پُر از خالی

       آینه جم؛ مریم بهنام راد شیب تند افزایش قیمت کالا‌ها به ویژه مواد...

امید به امید را در جامعه زنده کنیم

  آینه جم؛ سجاد بهزادی - این روزها شاید حس ناامیدی از وضعیت، گریبان بسیاری را...

با شغل‌های تولید شده در شبکه‌های اجتماعی چه می‌کنید؟

    آینه جم؛ مصطفی داننده- سردار جلالی، فرمانده پدافند غیر عامل: «فیلتر...

اربعین معجزه هزاره سوم در سایه سکوت رسانه‌ای دشمن

      آینه جم؛ ایرج مزارعی*: جهان و افکار عمومی منتسب به آن در این روزها شاهد...

با رویکرد متفاوت هاشمی چه آینده ای برای جم ترسیم کنیم؟

آینه جم؛ علی اکبر قیصری چند ماهی است هاشمی به عنوان مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر...

درمانگاه تخصصی بیمارستان توحید جم را تعطیل کنید!

      آینه جم؛ ابراهیم قیصری/ بیش از سه دهه است بیمارستان توحید جم وابسته به...

 

IMG-20230523-WA0029.jpg

 

 

0000000006666.jpg

 

 

 

آینه جم/ابراهیم قیصری: 
حدود دو ماه پیش مدیر عامل جدید سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی منصوب شد تا بعد از چند دوره؛  بالاخره یک مدیر خارج از منطقه ویژه پارس جنوبی سکان دار این  سازمان شود .
 
یکی از رسالت های اصلی سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی توجه به مناطق پیرامون و مسئولیت های اجتماعی است.
 
سال گذشته با حکم مدیر عامل سابق منطقه ویژه پارس جنوبی؛  سعید اسدپور رئیس روابط عمومی سازمان شد. 
 
اسدپور که تحصیل کرده جامعه شناسی است و سابقه روابط عمومی نیز در کارنامه دارد   در ۶ ماه گذشته نتوانسته همانند روسای قبلی روابط عمومی منطقه ویژه عمل کند.
 
به اعتقاد نگارنده؛ با توجه به رسالت مهم سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی؛  حضور نیرویی مجرب و با انگیزه و آشنا با علم روابط عمومی  ،بازویی توانمند برای مدیر عامل است آن هم مدیر عاملی که شناخت کافی از منطقه ندارد اسدپور تاکنون نشان داده نمی تواند این بازوی  موفق باشد.
 
ساده ترین کار برای روابط عمومی، دعوت از اصحاب رسانه در برنامه های مختلف ،رصد رسانه های منطقه و همچنین درج اخبار شرکت در پورتال رسانه هاست.
 
  از زمان حضور اسدپور در راس روابط عمومی سازمان ، تعاملی  با رسانه های منطقه  برقرار نشده که نشان از ارتباط  وی با رسانه ها باشد تا جاییکه چند هفته پیش رسانه های جنوب استان منتقد سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی و روابط عمومی  شدند.
 
روزانه در رسانه های منطقه ،مسائل و موضوعات مختلفی مطرح می شود موضوعاتی که برخی از آنها به سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی مرتبط است و عکس العملی در سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی دیده نمی شود موضوعی که موید خلا روابط عمومی فعال و پیگیر  در سازمان است .
 
تا امروز اسدپور نتوانسته کارنامه موفقی از خود به یادگار بگذارد  امید می رود مدیر عامل جدید  سازمان منطقه ویژه پارس جنوبی در رفتار روابط عمومی یا شخص روابط عمومی  تغییر ایجاد کند بلکه این تغییر ، پشتوانه ای برای موفقیت مدیر عامل و سازمان باشد.
[کد خبر:AJ36284]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

-1 # بی طرف 1400-04-20 12:24
با عرض سلام،ضمن احترام به مطالب فوق احساس می‌کنم آقای اسدپور همه پیشینه خوبی دارند در حوزه ارتباط و روابط عمومی علی الخصوص در منطقه پارس جنوبی و هم انصافا ارتباط خوبی با خبرنگاران و گاها حمایت از قشر خبرنگاران و حوزه خبر رسانی،الا ایهال شخصیت موفقی بوده در منطقه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # محمد جوهری 1400-04-20 13:08
درود بر جناب قیصری عزیز که به موضوع بسیار مهمی اشاره فرمودید. متاسفانه در بیشتر سازمانها و شرکتها و نهادهای کشور ما به روابط عمومی بهای لازم داده نمیشود و بیشتر یک پست تشریفاتی است. حال آنکه در دنیای امروزی و در شرکتها و سازمانهای بسیار بزرگ و گسترده در سراسر دنیا واحد روابط عمومی یکی از واحدهای حساس، مهم، کاربردی و اساسی و پایه ای است که در حیات شرکت،تعالی سازمان و پیشرفت و سود دهی،جذب مخاطب و مشتری نقشی بسیار حیاتی و اساسی ایفا می کند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه