جدیدترین ها از استان بوشهر

ویژه ها

اقدام ارزشمند پتروشیمی جم در نیمه شعبان؛اهدای ۷۷ جهيزيه به‌ نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در جنوب‌ استان+عکس

      آینه جم-همزمان با اعیاد مبارک شعبانیه، و در آستانه ولادت امام زمان (عج)...

برگزاری همایش پایانی دوازدهمین نکوداشت روز جم +تصاویر

      آینه جم/ آیین دوازدهمین نکوداشت روز جم با حضور گسترده مردم و مسوولان در...

یکی میراث فرهنگي بوشهر را صدا بزند

    آینه جم-  سید مرتضی کراماتی  غفلت متولیان امر در اداره کل میراث...

قضیه حمار در ریاضی و بحث آزمون استخدامی پتروشیمی پردیس

    آینه جم/  مصطفی ارجمند حمار از قضایای معروف هندسه است. این قضیه می گوید:...

تشخیص رایگان و محرمانه ایدز در بوشهر، برازجان، کنگان و عسلویه/علائم نگران کننده ایدز

        آینه جم/   رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: چهار مرکز...

نتایج اولیه انتخابات شورای شهر بوشهر + منتخبان و علی‎البدل ها

  آینه جم: طبق شنیده ها، اکثریت کرسی های ششمین دوره شورای شهر بوشهر در اختیار...

یادداشت/ پریشان؛مردی برای تمام فصول

      آینه جم-   افشین پریشان عضو باسابقه شورای شهر جم، در یک دهه گذشته...

تقدیر وزارت کار از پتروشیمی جم/شریعتمداری: پتروشیمی جم پیشرو در مبارزه با فساد و شفافیت

      آینه جم؛   طی همایشی با حضور “محمّد شریعتمداری”، وزیر...

با تغییر رویکردهای مدیریتی محقق شد؛ افزایش رضایتمندی کارکنان پلی پروپیلن جم

    به گزارش آینه جم به نقل از  روابط عمومي شركت پلي پروپيلن جم، عليرضا...

استخدام ۱۸۴ نفر در نیروگاه اتمی بوشهر(+جزئیات و لینک ثبت نام )

      آینه جم؛   رئیس مرکز آزمون جهاددانشگاهی استان بوشهر از برگزاری...

چه جاذبه ای در استان بوشهر در تابستان ده ها هزار نفر را به سمت خود می کشاند؟ + تصاویر

آینه جم؛ شبیر فکوریان: در این بخش هدف بر معرفی یکی از جاذبه های بسیار مهم استان...

آیا گورستان لنج ها را تا به حال دیده ای؟ + تصاویر

        آینه جم؛ جاذبه های گردشگری استان بوشهر: از بوشهر که میزنی بیرون و...

گنبد نمکی جاشک، با نمک ترین شگفتی طبیعت بوشهر + تصاویر

    آینه جم: یکی از جاذبه های استان بوشهر که در سفرتان به بوشهر ارزش دیدن دارد،...

میراث فرهنگی بوشهر در خواب غفلت‌

    آینه جم؛   سید مرتضی کراماتی بردستانی شهر باستانی بردستان با دارا...

استخدام ۱۲۸ نفر در شبکه های بهداشت و درمان شهرستان های استان بوشهر + جزئیات و دانلود دفترچه

       آینه جم؛  ۱۲۸   نفر نیروی بهداشتی از طریق آزمون استخدامی...

گزارش تصویری

 

آینه جم؛ آیین تودیع و معارفه مدیر اجرای مجتمع مسکونی پارس جم با حضور مدیران عامل شرکت های نفت و گاز ، امام جمعه و مدیران ادارات شهرستان جم و عسلویه روز شنبه 22 خرداد ماه 95 برگزار گردید .
به گزارش آینه جم به نقل از روابط عمومی : عبدالحسن زمانی سرپرست روابط عمومی ضمن اعلام این خبرگفت : مراسم تودیع و معارفه مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم با حضور امام جمعه ، مدیران و روسای ادارات شهرستان جم ، مدیر عامل شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی ، مدیر عامل شرکت پالایش گاز فجر جم ، مدیران ، سرپرستان ، مسئولین و کارکنان شرکت های نفت و گاز شهرستان های عسلویه و جم  ، سرپرستان و کارکنان مجتمع مسکونی پارس جم  روز شنبه 22 خردادماه 95 در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای توحید برگزار شد .
در این مراسم از میان مدعوین ، حجت الاسلام والمسلمین گنجی ، امام جمعه شهرستان جم ، ضمن قدر دانی از تلاش های صادقانه محمدرضا نادک زاده مدیر اجرایی مجتمع مسکونی پارس جم در زمان تصدی این سمت و تعامل و همکاری های سازنده با ادارات و نهادهای برون سازمانی همچنین در خصوص ماه پر فضیلت رمضان و اثرات معنوی این ماه پر فیض و برکت مطالبی ارائه نمودند .
امام جمعه شهرستان جم در ادامه گفت : افتخار داریم که میزبان صنعت نفت و گاز و مهندسین و کارکنانی هستیم که از سراسر کشور در این شهرستان حضور دارند و از مدیریت جدید این مجتمع انتظار داریم همانند گذشته با تعامل و هماهنگی بیشتر درمسیر توسعه و آبادانی شهرستان قدم بردارند .
مهندس حسنی مدیر عامل شرکت  مجتمع گاز پارس جنوبی در این مراسم ضمن برشمردن ویژگی های ماه مبارک رمضان و توصیه و توجه همگان به اقشار ضعیف جامعه در این ماه عظیم به بیان گوشه ای از خدمات ارزنده محمدرضا نادک زاده اولین مدیر اجرایی این مجتمع پرداختند و از وی به عنوان  مدیر متعهد و متدین  و کوشا که بدون زیر ساخت ها لازم توانستند عملکرد بسیار خوبی در این مجتمع داشته باشند ، یاد کردند.
مهندس حسنی در ادامه بیان داشتند : انتظار داریم در این مجتمعی که همکاران نفت و گاز ساکن هستند ، رعایت اخلاق ، عصمت ، عفت ، معرفت ، آینده نگری و برنامه ریزی صورت بگیرد و این موارد بعنوان ارزش های معنوی تصور شود تا آرامش ، رفاه و امنیت را برای همگان به ارمغان بیاورد .
مهندس حسنی در ادامه از مردم شهرستان جم بعنوان مردمی فهیم و فرهیخته یاد کردند و به همه همکاران و خانواده های ساکن توصیه کردند قدر این مردم با فرهنگ را بدانند .
در ادامه این مراسم محمدرضا نادک زاده ابتدا از همکاری، سعه صدر ، تلاش و زحمات همه همکاران و کسانی که در این مجتمع با ایشان بصورت شبانه روزی در جهت آرامش و رفاه حال خانواده های کارکنان نفت و گاز  از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند ، تقدیر و تشکر نمودند .
ایشان از سرپرستان ، مشاورین فرهنگی و مذهبی  « حجت الاسلام هوشمند و شهابی » ، مدیران عامل شرکت های پارس جنوبی و فجر جم بعنوان بازوان توانمندی که در زمان تصدی ایشان همراه و همدوش ایشان بودند تشکرو قدر دانی کردند.
محمدرضا نادک زاده مدیر مالی فجر جم ، عضو هیئت مدیره فجر جم و عضو هیئت امناء مجتمع مسکونی پارس جم بصورت افتخاری و بدون سمت سازمانی به مدت یک سال و اندی  بعنوان مدیر اجرایی این مجتمع فعالیت نمودند و در این مدت با سارمانها و نهادهای دولتی و مردمی شهرستان جم همکاری و تعامل سازنده بسیار خوبی داشتند .
ایشان در پایان سخنان خود از همسر دلسوز و همراه خود که در این مدت با ایشان همراهی نمودند ، تقدیر و تشکر ویژه ای نمودند.
پایان بخش این مراسم ، معرفی و اهداء حکم مدیر اجرایی به محمود طاهری از سوی عبدالحسین ثمری ، معاون عملیات شرکت ملی گاز ایران بود که توسط  نائب رئیس هیئت امناء مجتمع مسکونی پارس جم ، مهندس فرهنگ به ایشان تقدیم شد .
محمود طاهری کارمند اسبق شرکت نفت و گاز پارس با تحصیلات مهندسی بازرسی فنی از دانشکده نفت آبادان ، فوق لیسانس  مهندسی صنایع از دانشگاه دولتی یزد ، سوابقی از قبیل مسئول بازرسی فنی و ایمنی شرکت گاز  استان چهار محال بختیاری ، کارشناس بازرسی فنی ، کارشناس ارشد آموزش و کارشناس ارشد واحد تحقیق شرکت پالایش نفت اصفهان ، مدیر راه اندازی پالایشگاه طرح توسعه فازهای  17 و 18 پارس جنوبی ، مدیر ساخت پالایشگاه هفتم و مدیر کانون بسیج مهندسین شهرستان عسلویه در کارنامه خود دارد .
محمود طاهری که از تاریخ 22 خردادماه 1395 رسما کار خود را در مجتمع مسکونی پارس جم شروع خواهد کرد ، در این مراسم به بیان اهداف و برنامه های  خود پرداخت .
وی همچنین ضمن تشکر از محمدرضا نادک زاده بخاطر تلاش ها و زحماتی که در مدت تصدی مدیر اجرایی در این مجتمع داشته اند ابراز و برای ایشان از خداوند منان سلامتی و طول عمر با عزت مسلئت نمود .
طاهری از حسن اعتماد اعضاء هیئت امناء مجتمع مسکونی  پارس جم بخاطر انتخاب ایشان بعنوان مدیر اجرایی این مجتمع تقدیر و تشکر نمودند .
ایشان در پایان از همه همکاران شاغل در این مجتمع خواستند تا با همکاری ، همفکری و با  برنامه ریزی دقیق در راستای اهداف عالیه سازمان و خدمات رسانی به ساکنین بصورت تیمی در این مسیر او را همراهی نمایند .
گفتنی است در این مراسم ادارات ، سازمانها ، نهادهای دولتی شهرستان جم با لوح سپاس و هدایایی از زحمات محمدرضانادک زاده در طول مدت تصدی این سمت تقدیر و تشکر نمودند .

[کد خبر:AJ16193]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه