1822019.jpg

آینه جم، این بار نه در محدوده شرکت نفت بلکه در خود شهر زمین خواری بزرگی صورت گرفت.

به گزارش. آینه جم ؛در ورودی شهر عسلویه چسپیده به دیوار آرامستان و گلزار شهداء توسط افرادی که در شهر مسولیت دارند زمینی که تقریبا ۸۰۰۰ متر مساحت دارد به افراد خاصی فروخته شده است.

بیش از این قرار بود شورای شهر با ساخت واحدهای تجاری و قرار دادن این واحدها به مغازه های فروش وسایل صنعتی که در خود شهر قرار دارند با شرایط خاص واگذار نماید تا کمی از ازدحام و بار ترافیکی شهر کاسته شود ولی متأسفانه و در عین ناباوری واحد صنعتی که ساخته نشد هیچ زمین خواری بزرگی هم صورت گرفت.

ذکر این نکته ضروری است که بدانید شهر عسلویه با کمبود زمین مواجه است و جوانانی که با هزار امید زندگی تشکیل داده اند به دلیل نبود زمین در شهر از داشتن خانه و کاشانه سالهاست که محرومند و یکی از دغدغه های اساسی جوانان شهر خانه دار شدن است.

حال مردم و جوانان از مسئولین و بخصوص دادستان جدید شهرستان که نماینده مدعی العموم است خواستار ورود به مسئله زمین خواری شدند و آنها را از نگرانی دربیاورند.

بیش از این نیز برنامه صوتی (ساعت صفر) سایت تابناک از ماجرای زمین خواری بزرگ در عسلویه مخابره ای داشت و طی چند روز گذشته نیز امام جمعه اهل سنت عسلویه چنین فسادی را به شدت محکوم کرد.

سایت آینه جم  این حق را برای مسئولین شهر محفوظ دانسته و چنانچه در این زمینه پاسخی نسبت به ابهامات موجود داشته باشند با کمال میل جهت انتشار آنها استقبال خواهد نمود.

منبع : عسلویه نیوز

[کد خبر:AJ17466]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب