2152439.jpg

آینه جم - نماینده مردم دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور وزرای دولت یازدهم درشهرستان های جنوبی این استان و رسیدگی به مشکلات مردم دستاورد بزرگی داشت.

به گزارش آینه جم ، سکینه الماسی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران افزود: حضور وزرای دولت تدبیر و امید در میان مردم باعث می شود که مشکلات مردم منطقه را لمس کنند و در صورت امکان حل و فصل و یا به دولت انعکاس دهند که این کار دستاورد بزرگی است.
وی اظهارداشت: با حضور وزیر کار،تعاون و تامین اجتماعی مشکل زمین درمانگاه تامین اجتماعی دیر و جم مرتفع شد.
نماینده دیر،کنگان،جم و عسلویه در مجلس شورای اسلامی افزود: با حضور وزیر کار مبلغ 20 میلیارد ریال برای تجهیز و امکانات به بهزیستی عسلویه اختصاص یافت و مصوب شد که شش نیرو در بهزیستی عسلویه بکار گرفته شوند.
وی ادامه داد: با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رییس جمهوری نیز مشکل اعتبار ایاب و ذهاب روستا مرکزی به شهرستاهای دیر کنگان و جم تصویب رسید و اعتبار خوبی به آب رسانی به برخی از روستاها اختصاص یافت و سهمیه قیر رایگان برای آسفالت روستاهای شهرستان ها در نظر گرفته شد.
الماسی یکی از دغدغه مردم مناطق جنوبی استان را اشتغال دانست و گفت: اشتغال و طرح مشارکتی در شهرستان های دیر، جم، عسلویه، کنگان و شیرینو با حضور دکتر رضوی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته و دستورهای ویژه ای در این خصوص صادر شد.
وی در خصوص بیمارستان دیر گفت: بیمارستان عسلویه با کنگان با همدیگر اجرا شد شروع و به بهره برداری رسید اما بیمارستان دیر هنوز به بهره برداری نرسیده و زیبنده و در شان مردم نیست که بیمارستان نداشته باشند.
وی اضافه کرد: اولویت اصلی بحث سلامت مردم است و بجد دنبال اعتبار آن هستیم و مشکل اعتبار از سوی نفت ندارد و مشکل محوطه سازی و معارض زمین آن قابل حل است.

 

[کد خبر:AJ18023]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+5 # علی 1395-06-22 17:08
امیدوارم برای اشتغال جوانان بیکار و بومی جم نیز برنامه ریزی کرده باشید هر گاه قرار شد چند نفری برای اشتغال معرفی بشن برای غیربومی ها خوب شد, بهتره که این رویه بسیار بد رو کنار بذاریم و سعی بشه جوانان بومی توسط فرمانداری و اداره کار معرفی بشن تا این فرصت ها از دست ندیم , امار بیکاری بومی ها خیلی بالا رفته و هیچ کس اهمیتی نمیده و اگر یک پستی خالی شد به سرعت به غیر بومی ها واگذار میشه از خانم الماسی به جد می خوایم که پیگیر این موضوع باشن و همچنین به شعار های انتخاباتی و قول های مساعد به مردم و به حوزه انتخابیه اش توجه بیشتری کنند
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # جمی 1395-06-24 19:57
از دست خانم الماسی خیلی گلایه دارم برای انتخابات تمام توانم به کار بردم براشون تبلیغات زیادی انجام دادم الان وضعیت در شهرک توحید جوری شده که اگر بفهمن شما جمی هستی و برای شغل مراجعه کردی حتی اجازه ملاقات برای شما وجود نداره یک منشی ساده غیربومی بیسواد اونجا گذاشتن که حتی رفتار و ادب درستی با جمی ها نداره این یه مشکل خیلی بزرگ برای مردم جم به شمار می ره به راستی مشکل از کجاست ایا نماینده مردم جم در مجلس این اختیار رو نداره که بتونه این افراد رو سر جای خودشون بذاره و بهشون بفهمونه که شماها هزاران کیلومتر اون طرف تر به شهر ما امدید و باید حداقل احترام رو به مردم جم بذارن به نظرم خانم الماسی توان انجام این کارو داشته باشه
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب