48.jpg

به گزارش آينه جم: بهار چشم و دلی سبز دارد و آفتابی دلچسب که بر این اساس به جز عده ای قلیل باقی افراد بر این باورند که بهار سرآمد تمام فصل هاست، حتی اگر بر این باور نباشیم، نمی توانیم زیبایی های خارق العاده بهار را کتمان نماییم.

هر ساله شکوفه های سفید رنگ درختان بادام، جلوه ای زیبا به طبیعت شهرستان جم می بخشند!

درختان بادام با شکوفه های زیبا علاوه بر به وجود آوردن جلوه ای مفرح برای بازدید گردشگران ، زیر اشکوب آنها بستری برای تقویت پوشش گیاهی و مکان مناسبی برای گذران وقت در سایه نغز این گیاه در دامان طبیعت است.

اما گل های سفید بادام به نعمت فرش قرمز شقایق، درخششی دیگر دارند. شقایق از گل هایی است که در ادبیات ما به آن بسیار پرداخته شده است و راز این همه توجه و زیبایی را باید از طبیعت زمستانی بهار گونه شهرستان جم جویا شد.

شهرستان جم این روزها با طبیعت زیبا، لبخند های بهاری برای گردشگران به ارمغان می آورد، که در ادامه تصاویریست برای افرادی که فرصتی برای گزارن وقت در دامان طبیعت ندارند با دست های توانمند عکاسی خبره که سرمستی بهار را به شما هدیه دهد.

 
منبع:اناررسا
[کد خبر:AJ12478]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+2 # جوهری جمی 1394-11-11 09:21
دست مریزاد به عکاس محترم و خوش ذوق و زحمتکش. الحق با طراوت و زیباست. تصویر های کم نظیر از انواع گل و سبزه و شکوفه های شکفته شده. بهاری باشید
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # طالب مؤذنی 1394-11-12 07:59
بسیار زیباست. بهارتان سبز باد.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب