81992888-70573935.jpg

 آينه جم ، سقوط یک دستگاه اتوبوس حامل 36 نفر از کارکنان و کارگران یکی از شرکت های پتروشیمی در پارس جنوبی از ارتفاع 6 متری همه سرنشینان این خودرو را روانه بیمارستان کرد.

به گزارش «آينه جم؛ »؛ اتوبوس به شماره 949ع31 ایران 14 از شرکت پیمانکاری "شب دیز" مربوط پتروشیمی مخازن سبز در ساعت 6.30 دقیقه بامداد امروز (دوشنبه) به علت بریدگی ترمز به داخل محوطه پتروشیمی انتخاب سقوط کرد.

به نوشته ایرنا، همه سرنشینان اتوبوس یادشده مصدوم و حال برخی از آنها وخیم گزارش شده است. مصدومان این سانحه به بیمارستان تامین اجتماعی عسلویه استان بوشهر منتقل شده اند.

کارگران یادشده از خوابگاه در حال رفتن به محل کار بودند.

سرپرستار اورژانس بیمارستان نبی اکرم عسلویه در این رابطه گفت: 36 نفر از مصدومان سانحه اتوبوس به این بیمارستان منتقل شده اند.
فرناز زینبی در گفت وگو با ایرنا افزود: بیشتر مصدومان دچار شکستگی از ناحیه دست ، پا و سر هستند .
وی یادآورشد: دو نفر از مصدومان نیز دچار سوختگی شده اند که حال عمومی خوبی دارند.
زینبی اظهارداشت: دو نفر دیگر از مصدومان نیز بدلیل وخامت برای دسترسی بیشتر به خدمات درمانی به بیمارستان های بوشهر یا کنگان اعزام خواهند شد.

بدلیل عدم پاسخ دهی مسئولان پلیس راه به تماس ها، موفق به دریافت اطلاعات دیگری از این سانحه نشدیم.

در پارس جنوبی 29 شرکت پتروشیمی پیش بینی شده است که در زمان حاضر 12 پالایشگاه در دست احداث یا بهره برداری است .

خبر تكميلي: سقوط اتوبوس حامل کارگران در عسلویه/36 مصدوم به بیمارستان اعزام شدند

به گزارش آينه جم؛ معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عسلویه با اشاره به سقوط اتوبوس حامل کارگران در عسلویه که صبح امروز اتفاق افتاد، گفت: 36 مصدوم این حادثه به بیمارستان اعزام شدند.

محسن بهادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه با تایید خبر سقوط اتوبوس در عسلویه اظهار داشت: اتوبوس حامل 36 کارگر از کارگران یکی از شرکت‌های پیمانکاری در پارس جنوبی بوده است.

وی افزود: بر اساس گزارشات رسیده، دلیل سقوط اتوبوس از ارتفاع 6 متری، بریدگی ترمز اتوبوس بوده که راننده موفق به کنترل اتوبوس نشده است.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، اورژانس و فوریت‌های پزشکی به محل اعزام و مصدومان را به بیمارستان اعزام کردند.

بهادری تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات درمانی بر روی مصدومان ادامه دارد و امیدوار هستیم همه مصدومان با سلامت مرخص شوند.

600300601

[کد خبر:AJ13660]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب