00000pa17.jpg

آینه جم ، رئیس خدمات ورزش شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: تعامل با شهرستان جم و فعالیت در اکثر رشته های ورزشی از اولویت های شرکت در بخش ورزش است.

به گزارش آینه جم ، حمید افشاری شامگاه پنجشنبه در نشست با اصحاب رسانه جم اظهار داشت: رسانه ها می توانند علاوه بر انعکاس عملکرد فعالیت های ورزشی شرکت ، نقدها و گزارش های سازنده برای بهبود وضعیت فعلی ارائه دهند.

وی تعامل با رسانه ها را از برنامه های کاری خود در سال جاری عنوان کرد و خواستار همراهی بیشتر رسانه ها با بخش ورزش شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی شد.

افشاری رشد و توسعه ورزش در شهرستان جم را مستلزم همکاری و همدلی میان همه مسئولان عنوان کرد و گفت: شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از رشد و توسعه ورزش در شهرستان جم و توجه به ورزش در همه رده های سنی حمایت می کند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پارس با بیان اینکه شرکت در اکثر رشته های ورزشی فعالیت می کند بیان داشت: تلاش بر این بوده است به همه استعدادها در شهرستان اهمیت داده شود.

وی با اشاره به ثبت باشگاه در ابتدای سال 94 افزود: در 18 رشته ورزشی برای آقایان و 10 رشته ورزشی ویژه بانوان در سطح استان به تیم داری مشغول هستیم.

افشاری به کسب عناوین متعدد قهرمانی رشته های مختلف باشگاه گاز پارس جنوبی در سنین مختلف در مسابقات استانی اشاره کرد و اظهار داشت: امکانات بسیار خوبی در بخش ورزش ایجاد شده است که با توجه اندکی از طرف مسئولان استانی و شهرستان ، میتوانیم تعدادی از ملی پوشان برخی رشته های ورزشی از جم تشکیل دهند.

وی به استفاده از امکانات ورزشی شرکت توسط ادارات و نهادها و درخواست های مردمی اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: به بیشتر درخواست های مسئولان نهادها و ادارات جم برای استفاده از ظرفیت های شرکت با درنظر گرفتن امکانات و محدودویت ها، پاسخ مثبت داده است.

این مسئول به میزبانی از تیم ملی جودو در جم در سال گذشته اشاره کرد وبیان داشت: مسئولان فدراسیون جودو از میزبانی جم راضی بودند .

گفتنی است در این نشست اصحاب رسانه جم دیدگاه های خود در زمینه های گوناگون فعالیت های ورزشی شرکت بیان کردند.

عکس: مهدی مهران نژاد

[کد خبر:AJ15106]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب