almasi-03-1-400x231.jpg

آینه جم: منتخب جنوب استان بوشهر در انتخابات مجلس دهم گفت: وضعیت آب شهرستان جم بحرانی است.

به گزارش آینه جم:  سکینه الماسی عصر چهارشنبه در نشست با شوراهای اسلامی جم اظهار داشت: شوراهای اسلامی در کشور ما جایگاه ویژه‌ای دارند؛ آنها منتخبان مردم در شهرها و روستاها هستند.

وی افزود: برای برنامه‌ریزی چهار سال آینده و استفاده حداکثری از فرصت‌ها، نیاز است شوراهای اسلامی چهار شهرستان دیر، کنگان، جم و عسلویه در کنار نماینده خود در مجلس شورای اسلامی باشند.

الماسی در ادامه به مسائل شهرستان جم پرداخت و بیان داشت: آب مهم‌ترین موضوع در شهرستان جم است که بحمدالله با پیگیری فرماندار و دیگر مسئولان، پروژه‌های مهمی از جمله پروژه انتقال آب دریا به جم و پروژه آبخیزداری در دست اقدام است.

وی با تاکید بر اینکه وضعیت آب شهرستان جم بحرانی است، تصریح کرد: در سال‌های گذشته در برخی روستاهای جم، حتی دو شبانه روز آب نداشتند.

الماسی، پیگیری در زمینه ایجاد زیرساخت های دانشکده فنی و مهندسی جم را یکی از برنامه های کاری خود عنوان کرد.

منتخب جنوب استان بوشهر در انتخابات مجلس دهم خاطرنشان کرد: از ۸ خردادماه مجلس جدید شورای اسلامی آغاز به کار می‌کند و سعی بر این است که پیگیر پروژه‌های مهمی در شهرستان‌های حوزه انتخابیه باشیم.

وی توجه به مسئولیت‌های اجتماعی را از تعهدات نفتی‌ها عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به حضور صنعت نفت در منطقه، نیاز است با تعامل، گام‌های مهمی در راستای توسعه منطقه برداشته شود.

الماسی از برگزاری نشست‌های گوناگون خود با مسئولان کشوری و استانی در هفته‌های اخیر خبر داد و بیان داشت: آماده است در کنار شوراهای اسلامی، پیگیر مسائل و مشکلات حوزه انتخابیه باشد.

به گزارش آینه جم: اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی جم در نشست با منتخب جنوب استان، مهم ترین مسائل و مشکلات شهرستان جم را مطرح کردند.

 

[کد خبر:AJ15293]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب