0656215_5067.jpg

آینه جم ؛ مدیرعامل سازمان منطقه انرژی پارس گفت : دستگاه های نظارتی به عنوان بازوهای نظام برای رفتارهای سالم ساختارهای مدیریتی تلاش می کنند که کارکرد آنها الزامی است.

به گزارش آینه جم ، مهدی یوسفی در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگاران در بوشهر افزود : در دو سال گذشته با کمک سازمان بازرسی استان بوشهر توانسته ایم بخش عمده ای از فرایندهای کاری را در مجموعه سازمان ترمیم و در بخش هایی که فاقد یک فرایند مشخص برای اجرا بر مبنای قوانین موجود بوده ایم نیز اصلاحاتی انجام دهیم .
وی اضافه کرد : با استفاده از مشاوره های کارشناسان زبده سازمان های نظارتی علی الخصوص بازرسی کل استان و کسب مجوزهای لازم از مجموعه وزارت نفت گام های اساسی در راستای ارتقاء سلامت اداری برداشته ایم.

یوسفی با قدردانی از تلاش های مجموع اداره بازرسی استان تصریح کرد : با بازنگری های انجام شده در بخشی ازفرایندهای کاری در مجموعه سازمان منطقه انرژی پارس بدنبال شفافیت و منضبط کردن خدمات در سازمان هستیم .

وی یادآور شد: باتوجه به فعالیتهای گسترده صنعت نفت و تکالیف متنوع محوله ، اتخاذ تدابیر صحیح و برنامه ریزی شده مناسب برای تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راه حل های کارشناسی و خلاقانه از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت تا با یک طراحی مناسب فضای خدمت رسانی به حوزه پیرامونی با توجه به مسئولیت اجتماعی نفت تسهیل شود که در این مسیر نقش سیستم های نظارتی مانند سازمان بازرسی استان بوشهر غیر قابل اغماض است.
یوسفی تصریح کرد: رسانه ها رسالت بسیار مهمی در عرصه اطلاع رسانی بر عهده دارند و همواره در راستای تحقق جریان آزاد اطلاعات تلاش ویژه ای داشته اند.

وی افزود: اقتصاد مقاومتی به عنوان رویکرد اصلی صنعت نفت در سال جاری است و همه برنامه‌های امسال حول محور اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است.

یوسفی عنوان کرد : نقش اطلاع رسانی در جامعه بر کسی پوشیده نیست و تقویت اهالی رسانه تقویت خوبی‌ها در جامعه است.

وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست منطقه اقتصادی انرژی پارس افزود: یکی از سیاست‌های اصلی ما در سال جاری اجرای برنامه هایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس عنوان کرد: یرنامه‌هایی از جمله جذب سرمایه، توسعه صنایع پایین دستی و کاهش خام فروشی گام‌های بزرگی در این راستا طراحی شده است.

منبع:سوک

[کد خبر:AJ17439]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب