ssss.jpg

آینه جم: جوابیه روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر به گلایه های معلمان جدید الورود در آینه جم

 

به گزارش آینه جم: در پاسخ به درج مطلبی تحت عنوان گلایه اولین فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان بوشهر از آموزش و پرورش موارد زیر جهت اطلاع سایت وزین آینه جم اعلام می گردد .
1- تمامی پذیرفته شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان در سال 91 سهمیه پذیرش آنان به صورت استانی بوده و می بایست پس از فراغت از تحصیل با توجه به نیاز مناطق استان با اولویت مناطق محروم سازماندهی شود. این موضوع در تعهد محضری افراد قید شده است .
2- تعیین محل خدمت متعهدین خدمت پس از فارغ التحصیلی با لحاظ نیاز موضوع ماده 8 قانون متعهدین در راستای ماده 3 قانون مذکور و حسب نیاز آموزش و پرورش صورت می گیرد .
3- با توجه به نیاز شهرستان عسلویه و انتقال 140 نفر از آموزگاران ابتدایی آن شهرستان در سال جاری که بین 3 تا 10 سال در آن منطقه خدمت نموده اند اولویت اول نیاز در سازماندهی نیروهای جدید، منطقه عسلویه بوده است .
4-شورای برنامه ریزی آموزش و پرورش بالاترین مرجع تصمیم گیری در نظام جامع بر نامه ریزی آموزش و پرورش است که فرایندهای طراحی ،تهیه ،هماهنگی ،تلفیق ، اجرا و ارزیابی کلیه بر نا مه های آموزش و پرورش را هدایت و راهبری می نماید .
5- بر اساس دستور العمل نظام جامع برنامه ریزی ابلاغی اسفند ماه 94 وزارت متبوع تصمیم گیری در خصوص هر گونه فعل و انفعالات کمی و کیفی نیروی انسانی در استان اعم از جذب و استخدام و بکارگیری، سازماندهی و نقل و انتقالات بر عهده کمیته هماهنگی و برنامه ریزی آموزش و پرورش می باشد .
6- با توجه به مشکلات اسکان نیروهای متا هل زن در شهرستان عسلویه بر اساس مصوبه کمیته هماهنگی وبرنامه ریزی اداره کل این افراد بر اساس امتیاز در سایر مناطق مورد نیاز سازماندهی شدند .
7- با توجه به تعداد زیاد متقاضیان شهرستان کنگان ، تخصیص نیرو به آن منطقه صرفا بر اساس امتیاز انجام گرفته است .
8 – به منظور ارزش گذاری به فعالیت های دانشجویانی که بالاترین رتبه علمی را در بین گروه تحصیلی خود داشته اند نفرات اول هر رشته به تفکیک جنسیت درمناطق مورد نیاز به انتخاب خودشان سازماندهی گردیدند.
9- افرادی که بالاترین امتیاز را در بین فارغ التحصیلان داشته اند براساس نیازو به انتخاب خودشان و در مناطقی که مورد نیاز بوده است سازماندهی شدند .
10-خوابگاه و محل اسکان برای کلیه همکاران محترم با شرایط مجردی تامین یا قابل تامین می باشد .

 



[کد خبر:AJ18052]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب