250A1983.jpg

آینه جم: هفته دهم لیگ یک برگزار شد و پارس جم سومین شکست پیاپی خود را تجربه کرد.

به گزارش «آینه جم» ،در یکی از حساسترین دیدارهای هفته دهم لیگ دسته اول کشور تیم فوتبال راه اهن تهران دست به کار بزرگی زد و موفق شد میزبان خود تیم فوتبال پارس جنوبی جم را با نتیجه دو بر صفر شکست بدهد.

از نکات جذاب این دیدار می توان به حضور مهدی پاشازاده روی نیمکت راه اهن اشاره کرد که در فصل قبل با پارس جنوبی جم صعودی شیرین به لیگ دسته اول کشور داشت و از این رو بر جذابیت این بازی افزوده شد.

جدال دو تیم در نیمه اول گلی در بر نداشت و دو تیم با نتیجه مساوی به رختکن رفتند و در نیمه دوم این رآه اهن بود که با توپ پر شروع کرد و خیلی زود موفق به گلزنی شد که میلاد زنید پور در سه دقیقه شروع نیمه دوم موفق شد دروازه پارسی ها را باز کند.

بعد از این گل شاگردان تارتار به قصد گل تساوی روی دروازه مهمان خود حمله ور شدند ولی عدم دقت در ضربات آخر باعث شد آنها به گل تساوی دست پیدا نکنند و راه آهنی علاوه بر اینکه به خوبی از دروازه خود محافظت کردند، بلکه در ثانیه های پایانی این دیدار و در دقیقه 94 نیز موفق شدند توسط محمدرضا سلیمانی به گل دوم برسند تا با کسب سه امتیاز این بازی به یک برد شیرین دست پیدا کنند.

پارس جنوبی جم با باخت 2 گل مقابل راه آهن سومین هفته بد را پشت سر گذاشت و تارتار از زمان رویارویی با فیروز کریمی و اکسین به بعد 3 هفته ای است که نتیجه نگرفته و همین موضوع مسئولان باشگاه را نگران کرده و آنها تصمیم به جریمه 20 درصدی کادرفنی کرده اند.


تیم پارس در هفته آینده به مصاف ایرانجوان بوشهر می رود تیمی که مقابل خونه به خونه و استقلال اهواز توانست به تساوی برسد.

 لازم به ذکر است پارس جم با این باخت در رده 11 جدول لیگ قرار گرفت.

عکس: تاورتا

[کد خبر:AJ18551]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+5 # محسن آزاد 1395-07-26 08:35
تیم پارس جم با این نتایج ضعیف قطعا به لیگ دسته دوم سقوط خواهد کرد.وقت آن رسیده که جناب یوسفی برای مدیریت ضعیف رضاییان و یک مربی با تجربه اقدام نماید.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # رضا حیدری 1395-07-26 09:46
دو تا از بازیکنان پارس جم یکی دروازبان و یکی هم مهاجم چرا داخل زمین نبودن..عامل باختشون نبود این دو بازیکن کلیدی بود..دروازبانی که با یه توپ ساده لایه میخوره خوب نیس... به درد بازی نمیخوره
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
-2 # علی 1395-07-26 12:44
دوست عزیز، 2 هفته قبل بوفون هم گل بد خورد و یوونتوس باخت آیا دروازه بان خوبی نیست؟؟!!!
هر دروازه بانی یه زمانی اشتباه می کنه و به خاطر عدم تمرکز گل بد می خوره. رمضانیان، دروازه بانی که با این سنش 3سال سابقه لیگ برتر داره و جلوی تیم هایی همچون لخویا قطر تو جام باشگاه های آسیا زمان حضور در تراکتورسازی و استقلال تهران، زمان حضور در راه آهن تو ورزشگاه آزادی بازی کرده.
پس به خاطر یه گل بد نبایدمحکوم به بد بودن بشه. باید با تشویق و حمایت دوباره احیاش کرد
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+1 # رضایی 1395-07-27 16:52
تا اونجایی که من خبر دارم آقای رضایان به جای اینکه فکر تیم باشه به فکر منافع دوستان و اطرافیان خود هست و قراردادهایشان رو افزایش می ده که یه وقت کمبود یا مشکل مالی نداشته باشند.متاسفانه آقای مهندس یوسفی هم از این مسائل خبر دارند ولی اقدامی انجام نمی دهند نمی دونم تا کی مسئولان شهرستان ما نمیخان کاری بکننن
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب