01156760.jpg

آینه جم: دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم در حالی به تساوی رضایت دادند که تغییری در جایگاه این دو تیم ایجاد نشد.

به گزارش "آینه جم"، در یکی از دیدارهای هفته سیزدهم لیگ آزادگان دیدار دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم به میزبانی مازندرانی ها برگزار شد و در پایان دو تیم به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند. گل اول این دیدار را در دقیقه 33 محمد قاسم نژاد برای نساجی مازندران به ثمر رساند و دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند. در نیمه دوم شاگردان مهدی تارتار عملکرد بهتری داشتند و موفق شدند در دقیقه 70 روی یک ضربه پنالتی به گل تساوی دست یابند. البته ضربه پنالتی توسط مهدی خانی گلر تیم نساجی دفع شد و در برگشت علی نظری موفق به باز کردن دروازه او شد.

در ادامه تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه ای در پی نداشت و با اینکه 5 دقیقه وقت اضافه توسط داور برای این دیدار گرفته شد، دو تیم به نتیجه تساوی رضایت دادند تا امتیازات این دیدار را میان خود تقسیم کنند.

پیش از این دیدار دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم از 12 بازی صاحب 19 امتیاز بودند و حالا در پایان این دیدار هر دو تیم به امتیاز 20 رسیدند تا علیرغم تفاضل گل مساوی، تیم نساجی به دلیل گل زده بیشتر بالاتر از پارس جنوبی جم قرار می‌گیرد.

لازم به ذکر است؛ تیم فوتیال پارس جنوبی جم در هفته چهاردهم میزبان تیم گل گهر سیرجان می باشد و هم اکنون با 20 امتیاز با تفاضل گل کمتر در رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد

از نکات جالب این دیدار می توان به ورود محمد عباس زاده بازیکن نساجی به زمین مسابقه درنیمه دوم و مصدومیت وی در دقایق پایانی بازی اشاره کرد.

این خبر در حال تکمیل ...

http://s9.picofile.com/file/8274543042/IMG_20161113_WA0001.jpg

[کد خبر:AJ19069]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب