000000000000000000000161212_145219_1481541907460.jpg

آینه جم : هشتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی صبح امروز در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با حضور مرضیه شاهدایی معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران آغاز به کار کرد.

به « آینه جم » به نقل از روابط عمومی شرکت نمایشگاههای استان؛ مهرداد ابراهیمی مدیر عامل این شرکت ادامه داد: این نمایشگاه با حضور بیش از 90 شرکت فعال در حوزه ها و بخش های مختلف از جمله تولیدکنندگان تجهیزات، تاسیسات و کالاهای اساسی صنعت نفت و گاز،پالایش و پتروشیمی در فضایی به متراز 4هزار متر مربع در عسلویه آغاز شد.

وی افزود: این نمایشگاه که با هدف معرفی توانمندیهای بالقوه استان و دستاوردهای شرکت های داخلی در زمینه صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، هشتمین دوره برگزاری را پشت سر می نهد، امسال در سایه پسابرجام با استقبال بیشتری از سوی مشارکت کنندگان مواجه شد که نسبت به پارسال رشد چشم گیری داشته است.

مهرداد ابراهیمی افزود: با توجه به اقدامات تاثیر گذار دولت تدبیر و امید و شتاب و پویایی قابل توجهی که در زمینه توسعه صنایع نفت و گاز به ویژه میادین مشترک در فضای پسابرجام و با رونمایی از مدل جدید قراردادهای نفتی و گازی صورت گرفته، این نمایشگاه از مهمترین نمایشگاههای نفت و گاز، پالایش و پتروشیمی در کشور می باشد که به طور قطع دستاوردهای گسترده ای برای صنعت نفت خواهد داشت.

ابراهیمی افزود: در حاشیه این نمایشگاه که با استقبال و بازدید هیات خارجی آغاز شده، چندین کارگاه آموزشی از قبیل کارگاه آموزشی روش های پیش تصفیه و تصفیه، کارگاه آموزشی کاربرد اسمز معکوس و کارگاه آموزشی اهمیت HSE در فرایند پیش راه اندازی برگزار خواهدشد. وی برگزاری تور خبری ویژه خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری ها در بازدید از توانمندیها و سرمایه گذاریهای صورت گرفته در منطقه را از دیگر برنامه های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

گفتنی است این نمایشگاه تا 24آذر ماه از ساعت 9 تا 16 در محل مجتمع دانشگاهی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس در عسلویه آماده بازدید علاقمندان می باشد.

ب

[کد خبر:AJ19610]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب