tytty.jpg


به گزارش آینه جم: احمد زایری دبیر هفتمین همایش روز جم با اعلام خبر فوق گفت : جهت برگزاری باشکوه مراسمات روز جم و معرفی بهتر شهرستان از همه مسئولین و مردم درخواست کمک می نماییم .


احمد زایر افزود : امسال در نظر داریم مراسمات روز جم را متفاوت تر و متنوع تر از سال های گذشته برگزار کنیم که در این راستا از همه نخبگان و مردم در راستای با شکوه برگزار شدن این مراسمات دعوت می نمایم.
رئیس شورای اسلامی شهر جم خاطر نشان کرد: شهرستان جم یکی از شهرستان‌های بی‌نظیر با آب و هوایی استثنایی در ایران است و ظرفیت‌های عظیم و بزرگی برای سرمایه گذاری دارد و در همین راستا موضوع مقاله هفتمین سال برگزاری مراسمات روز جم را با عنوان "نقش گردشگری در توسعه شهرستان جم " را انتخاب نموده ایم تا با استفاده از راهکار ها و پیشنهادات ارزنده پژوهشگران، صاحبنظران، دانشگاهيان و اصحاب قلم وانديشه بتوانیم در راستای توسعه گردشگر در شهرستان گام های خوبی برداریم.
زایری ادامه داد: شهرستان جم با برخورداری از پتانسیل‌های صنعتی، کشاورزی و گردشگری در صورت تنظیم راهبردهای مناسب اقتصادی می‌تواند از ظرفیت‌های قانونی ایجاد شده در راستای جذب سرمایه‌های داخلی ایفا نقش کند.
رئیس شورای اسلامی شهر جم تصریح کرد: از همه پژوهشگران، صاحبنظران، دانشگاهيان و اصحاب قلم وانديشه دعوت می کنیم ضمن همکاری و همیاری خوب با ستاد برگزاری روز جم مقالات خود را به منظور ارائه در هفتمین همايش سالانه “روز جم” كه در 25 اسفندماه 1395 برگزار مي گردد، به دبير خانه همايش «‌روز جم »‌ دفتر شورای اسلامی شهر جم ( یا ادرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید حداكثر تا تاريخ 15 اسفند ماه 95 ارسال نمايند .
احمد زایری تاکید کرد: امسال انتظار داریم با توجه به اهمیت موضوع مقاله ی روز جم مشارکت بیشتری در خصوص ارائه مقالات داشته باشیم و از همه کسانی که دل در گرو توسعه شهرستان دارند دعوت می نماییم تا خادمان خود را در شهرداری وشو رای اسلامی شهر یاری نمایند.
زایری خاطر نشان کرد: انتظار داریم با حضور مسئولین، نخبگان ،دانشگاهیان ، اصحاب رسانه و مردم وامسال مراسمات روز جم با شکوه خاصی برگزار شود.
رئیس شورای اسلامی شهر جم در پایان گفت: با همکاری دانشگاه های شهرستان جم مقالات روز جم داوری و به افراد و مقالات برتر در روز پایانی هدایای اهدا خواهد شد.

[کد خبر:AJ19861]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


دیدگاه‌ها   

+4 # طالب مؤذنی 1395-10-11 15:09
اینکه برخلاف سال های پیش، تنها یک موضوع برای نوشتن مقاله انتخاب شده است، فکر خوبی است. امیدوارم صاحبنظران و نویسندگان علاقمند به توسعه شهرستان در این زمینه مهم کارهای ارزنده ای ارایه دهند.
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن
+2 # اسدالله 1395-10-12 13:32
درسته موضوع خوبى شورا انتخاب كرده با نظر دكتر موذنى موافقم
پاسخ دادن | پاسخ به نقل قول | نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب