thCAN6eeeeJYY5.jpg

آینه جم ؛ یک فصل ورزشی ديگر آغاز مي شود و باشگاه فرهنگی ورزشی پارس جنوبی در همه رشته های فعال خود پر بار از هر زمان دیگر،استان را به سمت شادابی و نشاط تشويق مي كند.

ih42_photo_2017-07-04_00-35-33.jpg


این روزها ورزش استان سرمست از حضور پر رنگ نفت و بصورت ویژه منطقه ویژه انرژی پارس، به آینده امیدوار است.
با حضور مهندس یوسفی به عنوان مدیر عامل منطقه انرژي پارس امیدها برای حضور پر رنگ تر در ورزش قهرمانی بیشتر شده.ووشو همه ساله مدعی اصلی قهرمانی بوده و هست این چراغ هم اکنون به خوبی روشن است.
در فوتبال ساحلی که استان بوشهر یک قطب بزرگ محسوب میشود تیم با حمایت پارس جنوبی قهرمان ایران شد و البته یک میزبانی باشکوه برای اولین بار در بوشهر با حضور بزرگان فوتبال ساحلی دنیا برگزار شد.جایی که استادیوم نوپا و شیک ساحلی بوشهر میزبان بیش از دو هزار علاقه مند به فوتبال ساحلی بود.شیرینی این قهرمانی که میزبان اصلی ان منطقه ویژه انرژی پارس بود برای مهدی تاج مرد اول فوتبال ایران هم جذاب بود تا جاییکه که پای او هم برای مسابقات بین المللی به بوشهر باز شد تا باز هم کارنامه درخشان دیگری به مدیران نفت و خاصِ منطقه ویژه انرژی پارس نسبت بدهیم.


و اما خاص ترین اتفاق نفتی و فوتبالی استان در حالی رخ داد که مهندس یوسفی در آستانه ورودش به منطقه ویژه با خبر فروش امتیاز لیگ دسته دومي فجر جم مواجه شد.وی که از بومی های دلسوز استان بود در همان لحظه استارت کارش درنگ نکرد و مانع از فروش سهمیه به اردیبل شد.این ماندگاری در دو سال با صعودی منطقی و حرفه ای از لیگ دو به لیگ یک و البته اکنون لیگ برتر همراه شد تا یک استان با اشتیاق در انتظار لیگ برتر فصل جدید باشد.

پارس جنوبی جم اکنون لیگ برتری است و فصل آتی بزرگان فوتبال ایران برای سفر به جم و دیدن این منطقه خوش اب و هوای استان بوشهر به صف مي شوند.این شور و شوق را باید در یک مدیریت حرفه ای و آینده نگر جستجو کرد جاییکه مهندس رضاییان نیاز بود سکوت کرد و البته در روزهای سخت هم واکنش نشان داد.پارس جنوبی به عنوان یکی از بزرگترین قطب های انرژی اقتصادی و نفتی دنیا حالا تیمی در فوتبال ایران دارد که تنه به تنه استقلال و پرسپولیس خواهد ایستاد تا حالا نفت و فوتبال اینبار برای استان بوشهر خبرهای خوشی در راه داشته باشند.

فوتبال این صنعت جادویی دنیای امروز حالا در عرصه خدمت رسانی وزارت نفت و بخصوص منطقه ویژه انرژی پارس و مهندس يوسفي به مردم استان ولایت مدار بوشهر یک جای خالی بزرگ را پر کرده اند تا جوانان سراسر استان حس و حال لیگ برتر را بار دیگر تجربه کنند.

این روزهای لذت بخش و حاوی خبرهای خوب برای ورزش استان را باید در خدمت رسانی صادقانه عوامل منطقه ویژه انرژی پارس جستجو کرد و آنها را به ادامه راه با سختکوشی به قیمت شادی یک استان تشویق کرد./ روابط عمومی

[کد خبر:AJ22257]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب