2351520.jpg

«آینه جم»: فرماندار عسلویه در آستانه هفته دولت از صدور مجوز استخدام ۵۰ نفر نیروی بومی حق تدریسی در آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خبر داد.

به گزارش «آینه جم»عبدالله نادری ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: هفته دولت نمود وحدت ملت و دولت است و ضروری است تلاش شود در این هفته وحدت و ارتباط میان مردم و مسئولان مستحکم‌تر شود.

وی با تاکید بر معرفی خدمات دولت  به مردم تصریح کرد: مسئولان با ارائه عملکرد خود در تمام طول سال و به ویژه در هفته دولت تلاش کنند تا خدمات دولت را به مردم معرفی کنند.

فرماندار عسلویه در آستانه هفته دولت از صدور مجوز استخدام 50 نفر نیروی بومی حق تدریسی در آموزش و پرورش شهرستان عسلویه خبر داد و افزود: استخدام این تعداد نیروی بومی در آموزش پرورش شهرستان عسلویه در ابتدا بخش عمده ازمشکل تامین نیروی انسانی این شهرستان را بر طرف می‌کند.

نادری با بیان اینکه استخدام نیروی بومی عسلویه سبب ماندگاری آن در شهرستان می‌شود گفت:نیروهای بومی استخدامی در آموزش و پرورش ضمن اینکه دلسوز  و ماندگار در شهرستان عسلویه می‌شود مشکل مهاجرت نیروی آموزش پرورش  برطرف می‌شود و در عین حال استخدام 50 نفر نیروی بومی تحصیل کرده بخشی از مشکلات اشتغال شهرستان عسلویه را برطرف می‌کند.

رئیس ستاد بزرگداشت هفته دولت در شهرستان عسلویه از افزایش 2 برابری اعتبارات عمرانی این شهرستان خبرداد و تصریح کرد:با توجه ویژه دولت به شهرستان عسلویه، اعتبارات این شهرستان نسبت به سال قبل افزایش 2 برای یافت.

وی با تاکید بر جذب اعتبارات منابع ملی افزود: می‌طلبد تا مدیران دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات از منابع ملی تلاش کنند.

فرماندار عسلویه با تاکید بر تشکیل ستاد هفته دولت در دستگاه‌های اجرایی عسلویه خاطر نشان کرد:همه دستگاه‌های اجرایی  نسبت به تشکیل ستاد بزرگداشت هفته دولت اقدام کنند و با تدوین برنامه فرهنگی، لیست پروژه‌ها عمرانی قابل افتتاح را در اختیار دبیرخانه ستاد هفته دولت عسلویه قرار دهند.

[کد خبر:AJ22478]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب