IMG_20170828_2156ee52.jpg

 به گزارش آینه جم: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قبال دریافت حدود 30 میلیارد تومان، قول واگذاری ساخت پتروشیمی شهرش را به یک پیمانکار داد.

 یک پیمانکار که ارتباط دوستانه‌ای با یکی از نمایندگان مجلس داشت، با ابراز تاسف از سوءاستفاده این نماینده مجلس از موقعیتش گفت: به عنوان مجری یکی از طرح‌های عمرانی، کار ساخت را با جدیت آغاز کردم که به دلیل مشکل در پرداخت اقساط به این نماینده مراجعه کردم و این آقای نماینده با رابطه‌ای که داشت، بخشی کوچکی از مطالباتم را گرفت اما به محض آنکه این بخش را گرفتم، یک سوم آن را بابت حق العمل خودش از من گرفت.

 این پیمانکار با اعلام اینکه بابت هر یک ریالی که به این نماینده داده، اسناد مستند دارد گفت: یک بار که به این نماینده اعتراض کردم و حاضر به پرداخت نشدم، دستگاه مربوطه پولی به من نداد و تازه متوجه شدم که در چه باتلاقی گیر کرده‌ام.

 وی با اشاره به اینکه تاکنون چند نماینده را واسطه کرده تا پولش را بگیرد، گفت: با وجود آنکه صورت جلسه و امضای این نمایندگان را دارم، اما هیچ نتیجه نگرفته‌ام و آقای نماینده می‌گوید هر کاری که از دستت بر می‌آید انجام بده.

 این پیمانکار افزود: وقتی این نماینده فشارهای من را مشاهده کرد، قول داد که کارهای عمرانی پروژه پتروشیمی شهرش را به من بسپارد، اما پس از آنکه مبالغ دیگری از من گرفت، کار را به پیمانکار دیگری داد.

 وی با اشاره به اینکه در این خصوص با وکلای مجربی مشورت کرده است گفت: اسنادی که دارم می‌تواند حقانیت من را اثبات کند و به زودی در یک نشست خبری تمامی این اسناد را رسانه‌ای می‌کنم.

 وی با تاکید بر اینکه افراد بسیاری از رفتار این نماینده آگاهی دارند گفت: کسانی برای وساطت به نزد این نماینده آمده‌اند که افراد موجهی هستند و چون آنها نیز فریب قول‌های این نماینده را خورده‌اند، حاضر به شهادت در مراجع قانونی علیه این فرد هستند.

وی افزود: کافی است بررسی شود این نماینده مجلس در مدت کوتاهی به چه سرمایه‌ای رسیده و پس از رسیدگی به پول‌های واریز شده به حساب خود و دوستانش، مشخص شود پول‌ها را از کجا آورده است./ منبع: تجارت امروز

[کد خبر:AJ22787]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب