wwwww.jpg

آینه جم: فرماندار شهرستان جم با اشاره به افزایش رتبه‌های زیر ۱۰۰۰ در این شهرستان، گفت: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان با جدیت ادامه یابد.

به گزارش آینه جم: محمد حسینی صبح دوشنبه در حاشیه بازدید از پایگاه انتخاب رشته کنکور سراسری و در دیدار مدیر و معاونان آموزش و پرورش جم اظهار داشت: آشنایی دانش آموزان با شیوه‌های مطالعه و یادگیری و نیز تسلط به شیوه‌های برگزاری آزمون‌های علمی می‌تواند در ارتقای تحصیلی و کسب عناوین برتر در کنکور سراسری تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به افزایش رتبه های زیر هزار شهرستان جم در کنکور سراسری افزود: طرح تقویت بنیه علمی دانش آموزان شهرستان جم که از سال های گذشته آغاز شد توانسته است نتایج خوبی به همراه داشته باشد که لازم است این طرح با جدیت بیشتر تداوم یابد.

حسینی توجه به تربیت نیروی انسانی کارآمد و مفید را کارویژه مهم آموزش و پرورش برشمرد و خاطر نشان کرد: جامعه در تمام بخش ها به افراد با دانش و توانمند نیاز دارد و هر چه در زمینه تربیت جوانان پویا و بانشاط تلاش کنیم جامعه سالم تر و بانشاط تری خواهیم داشت.

وی چالش اشتغال را یکی از دغدغه های مهم امروز جامعه دانست و افزود: باید در کنار آموزش، پژوهش و مهارت افزایی به طور اصولی در دستور کار متولیان اموزش و پرورش قرار گیرد تا بتوان جوانانی خلاق و کارآفرین را برای جامعه تربیت کرد.

فرماندار جم انتخاب رشته کنکور را برای تعیین سرنوشت علمی دانش آموزان مهم ارزیابی کرد و گفت: باید هم به استعداد و علاقه و هم نیازهای واقعی جامعه در مشاوره انتخاب رشته توجه کرد تا فرزندان شهرستان با انگیزه و علاقه هر چه بیشتر تحصیلات دانشگاهی را ادامه دهند.

[کد خبر:AJ25448]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب