00000000000000000000000000000000000000000000000000002.jpeg

آینه جم- کارکنان شرکت پلیمر آریاساسول در روزهای ۲۴ و ۲۵ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با همکاری اداره کل انتقال خون استان بوشهر در راستای مسئولیت های اجتماعی و ترویج فرهنگ نوعدوستی خون اهدا کردند.

به گزارش اینه جم به نقل از  روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول؛ با استقرار تیم سیار اداره کل انتقال خون استان بوشهر، بیش از ۲۰۰ نفر از کارکنان در این امر‌خداپسندانه شرکت کردند.

این حضور با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پیشگیرانه از بیماری کرونا با توجه به کاهش ذخائر بانک خون کشور در شرایط پاندمی و با هدف توسعه فرهنگ اهداء و تامین پایدار ذخایر خون انجام شد.

مدیر روابط عمومی سازمان انتقال خون استان بوشهر ضمن تقدیر از مشارکت و استقبال خوب اهدا کنندگان خون در آریاساسول گفت: انتقال خون استان با هدف تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز مراکز درمانی استان و همیاری در شبکه ملی اهدای خون با اعزام تیم‌های سیار خونگیری به سایر شهرها و روستاها به جلب هرچه بیشتر مشارکت عمومی اقدام می‌کند.

سیدجلال سیدمردانی با اشاره به نیاز استان به تامین تجهیزات ثابت و سیار برای فرآورده‌های خونی گفت: استان بوشهر جزو سه استان برتر اهداء کننده خون در کشور نسبت به جمعیت است که این نشان از توجه اهداء کنندگان به این امر خداپسندانه و مسئولیت اجتماعی در استان است.

بنابراین گزارش در سال گذشته نیز مدیران و کارکنان آریاساسول با همکاری تیم سیار انتقال خون استان بوشهر با هدف مشارکت مدنی و ایفای مسئولیت‌های اجتماعی کارکنان شاغل در صنعت به منظور رفع نگرانی بیماران بستری و نیازمند خون، در فرایند اهدای خون مشارکت کردند.

[کد خبر:AJ37406]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب