00index.jpg

 

به گزارش آینه جم، هنوز فصل تابستان فرا نرسیده اما ترکش های کم آبی و بحران آب شروع شده است به طوریکه طبق اعلام مردم؛ چهار روز است برخی محلات شهر بهارستان آب ندارند و تداوم این روند مشکلات زیادی را برای کل شهروندان بهارستانی به وجود می آورد.

روز گذشته و در پی وضعیت کمبود آب در برخی محلات شهر بهارستان، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بهارستان با مدیر آبفا شهرستان جم دیدار کردند و خواستار رفع سریع مشکلات شدند.

به نظر می رسد مسئولان آب شهرستان جم باید تا تابستان نرسیده اهتمام جدی ای نسبت به رفع مشکلات حوزه آب در دستور کار قرار دهند و هر چه سریع تر مسائل و مشکلات را بر طرف سازند.

فرماندار شهرستان جم که توجه ویژه ای به حوزه آب داشته باید مدیران و ادارات خود را فعال ترکند و اینکه هنوز تابستان نرسیده و مردم چهار روز آب نداشته باشند در دولت انقلابی آیت الله رئیسی قابل قبول نیست.

پیشنهاد می شود حالا که قدرتی جلودار مقابله با پیمانکاران نفت و گازی برای انتقال آب با تانکر به شهرک ها نیست و پروژه خط انتقال آب سیراف به جم نیز امیدی به افتتاحش نیست؛ حداقل آنها را مکلف کنند تا روزانه تعدادی از تانکرهای آب را به مخازن شهرها و روستاهای شهرستان جم منتقل کنند تا هم از سفره بی آب جم کمتر برداشت شود و هم مشکلات بی آبی حل شود و کمتر شاهد قطعی آب در سطح شهرستان جم باشیم.

[کد خبر:AJ38869]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب