4294972.jpg

 

آینه جم؛ مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: مزایده خودروهای وارداتی که در انبارهای اموال تملیکی رسوب کرده بودند، از امروز همزمان با سراسر کشور در استان بوشهر آغازشد.
به گزارش آینه جم ، رحیم بهادری عصر پنج شنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان این خبر، اظهار داشت: متقاضیان می‌توانند با داشتن امضای الکترونیک و ثبت نام در سامانه ستاد در این مزایده شرکت کنند.
مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: از هزار و ۶۲ خودرو، ۸۹۳ عدد در شهر بوشهر و گناوه خواهد بود و که از این تعداد ۱۸۰ خودرو در گناوه و ۷۱۳ خودرو نیز در بوشهر هستند..
وی گفت: از امروز تا دوازدهم شهریور افراد می‌توانند با مراجعه به اداره بنادر و دریانوردی بوشهر و گناوه از نزدیک خودروها را بازدید و در سامانه ستاد برای شرکت در مزایده و خرید آن‌ها اقدام کنند.
بهادری افزود: ارزش خودروهای موجود در استان بوشهر که در این مزایده به فروش خواهند رفت بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان است.
وی گفت: شانزدهم مهر نتایج مزایده اعلام می‌شود و برندگان ظرف ۲۴ ساعت بعد از اعلام نتایج می‌توانند با پرداخت مبالغ خودروهای خود را تحویل بگیرند.
[کد خبر:AJ40014]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب