000mohitzist.jpg

 

آینه جم؛ شرکت پلیمر آریاساسول از ۲۹ آبان‌ماه لغایت دوم آذرماه ۱۴۰۱ در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران حضور خواهد داشت.

به گزارش آینه جم؛  شرکت پلیمر آریاساسول با رویکرد حفاظت از گونه‌‌های جانوری نادر و تنوع گیاهی سواحل خلیج فارس در پارک ملی دریایی نایبند، در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران که با حضور شرکتهای داخلی و خارجی و همچنین استقبال سازمان‌های بین المللی و دانشگاه‌ها روبرو شده مشارکت فعال و سازنده خواهد داشت.

گفتنی است آریاساسول پر افتخارترین شرکت صنعتی کشور در حوزه حفاظت از محیط زیست است که با دریافت پیاپی چهار تندیس طلایی صنعت سبز از سازمان محیط زیست کشور در سال‌های ۹۵، ۹۶، ۹۷ و ۹۸ به عنوان شاخص‌ترین شرکت در ایفای تعهدات به محیط زیست و مسئولیت‌های اجتماعی در جامعه پیرامونی شناخته می‌شود.

این شرکت همواره تلاش می‌کند تا فرهنگ حفاظت از محیط زیست را در بین شهروندان خصوصا نوجوانان و جوانان نهادینه نماید تا همیشه شاهد سواحل و محیط زیست سالم و عاری از هر گونه زباله باشیم و به این منظور، شرکت پلیمر آریاساسول از سالیان گذشته یک دستگاه مکانیزه و مدرن ساحل روب تامین و به اداره حفاظت محیط زیست شهرستان عسلویه اهداء نموده است.

قابل ذکر است که شرکت پلیمر آریاساسول، یگانه حامی آهوی در حال انقراض جبیر در کشور از سال ۱۳۹۵ تا کنون است و در مهرماه ۱۴۰۱ در آئین رهاسازی آهوان جبیر در پارک ملی نایبند با حضور مسئولان سازمان محیط زیست کشور تعدادی از آهوان جبیر پارک ملی دریایی نایبند واقع در شهرستان عسلویه در زیستگاه طبیعی خود رها شدند.

به گزارش روابط عمومی شرکت پلیمر آریاساسول، بیستمین نمایشگاه بین‌المللی محیط زیست تهران از یکشنبه ۲۹ آبانماه ۱۴۰۱ الی چهارشنبه دوم آذرماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و شرکت پلیمر آریاساسول در سالن شماره ۵ غرفه ۱۵۰۲ میزبان مراجعه کنندگان عزیز خواهد بود.

[کد خبر:AJ40374]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب