170140825.jpg

 

 

آینه جم: این نگاه که شهرستان جم همیشه مورد بی مهری مرکز نشینان بوده است تقریبا اتفاق نظر همه فعالین اجتماعی شهرستان جم می باشد .
بنا بر اعلام قبلی قرار بود  آیین افتتاح و کلنگ زنی کلیه پروژه های عمرانی شهرستان بطور تجمیعی در سه نقطه صورت گیرد. 
با توجه به برنامه های اعلامی قرار بود استاندار بوشهر از طریق بخش ریز وارد شهرستان شود و برنامه پایانی در مرکز شهرستان باشد .
ذکر چند نکته درباره این ناهماهنگی 
۱- اول اینکه استاندار قرار بود روز یکشنبه در شهرستان جم حضور پیدا کند که این موضوع به روز شنبه موکول شد .
۲- حضور استاندار منتفی شد و برنامه هم از روز یکشنبه به روز تعطیل اول هفته تغییر پیدا کرد .
۳-ساعت حضور معاون استاندار در شهر جم ساعت ۱۰صبح اعلام شده بود که این برنامه به ساعت ۱۳:۳۰تغییر یافت.
۴- از ساعات ۸ صبح کارگران شهرداری در محل افتتاح حضور داشتند و آماده برگزاری مراسم بودند . تعدادی از شوراها و دهیاران نیز پس از  چندین ساعت از اتلاف وقت خود مجبور به ترک محل شدند علی رغم اینکه همه امکانات جهت افتتاح آبرومند فراهم بود مهمان ویژه حتی وقتی، جهت خسته نباشید به این عزیزان اختصاص نداد .
5- طبق عرف مراسم افتتاحیه مهمانان حداقل یک بازدید اجمالی از پروژه می کردند که جناب معاون این زحمت هم به خود نداد که بررسی کند آیا پروژه بصورت کامل تکمیل شده است یا خیر ؟
۶- بیش از ۲۰بنر در ابعاد ۱۲متری از عملکرد شهرداری ها و دهیاری های بخش مرکزی در بلوار آیت طالقانی نصب شده که  مبلغی در  حدود۳۰میلیون تومان هزینه چاپ و نصب آن می باشد که حتی مورد بازید قرار نگرفت و در کمتر از نیم ساعت بعد از مراسم جمع آوری شد .
۷-در شرایطی که جهاد تبین که مورده تاکید مقام معظم رهبری می باشد یعنی اینکه مردم بدانند دولت و نظام چه خدماتی ارائه می دهد هیچ شهروندی در این مراسم حضور نداشت و با توجه به محدودیت فضای مجازی امکان اطلاع رسانی کامل نیز فراهم نیست.
۸-به نظر می رسد برگزاری مراسم افتتاحیه با حضور مردم فارغ از حضور مهمان ویژه به مراتب بهتر از مراسم تجمیعی بدون توجه به مردم است.
* بانیان آزادی
[کد خبر:AJ40878]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب