• آينه جم، رئیس روابط عمومی منطقه ویژه پارس خبر داد: پایتخت انرژی کشور میزبان گردهمایی و نشست مدیران تئاتر کشور است.
  • به گزارش آينه جم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی منطقه ویژه پارس،ایوب بنوی با اعلام این خبر گفت: گردهمایی روسای انجمن هنرهای نمایشی استان های کشور در روزهای 4 و 5 آذر ماه به میزبانی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با سخنرانی معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در عسلویه برگزار خواهد شد.

    رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی منطقه ویژه پارس ایجاد تعامل صنعت و فرهنگ در پایتخت انرژی کشور را یکی از مهمترین اولویت های کاری در سازمان منطقه ویژه پارس برشمرد و گفت: این نشست در راستای ارتباط موثر بین صعنت و فرهنگ و هنر و با حضور معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل هنرهای نمایشی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ،‌دبیر جشنواره تئاتر فجر  برگزار می شود.

    بنوی برگزاری شش دوره جشنواره منطقه ای و استانی تئاتر دفاع مقدس در منطقه ویژه پارس را از عملکردهای این سازمان در حوزه ی هنر نمایش برشمرد و افزود: با برنامه ریزی های صورت گرفته و فعال شدن انجمن نمایش منطقه ویژه پارس امیدواریم بتوانیم برنامه های منسجم تری در این حوزه و با هدف کشف استعدادهای فرهنگی و هنری منطقه برگزار کنیم.

    وی تصریح کرد:‌امیدواریم با همراهی مرکز هنرهای نمایشی کشور بتوانیم در حوزه گسترش فعالیت های این هنر در این منطقه ی عظیم اقتصادی و انرژی که فعالانی از سراسر کشور در این منطقه فعالیت می کنند  گام های مهم تری برداریم.

    رئیس روابط عمومی و امورفرهنگی با اشاره به نگاه ویژه مدیرعامل سازمان منطقه ویژه پارس به فعالیت های فرهنگی، هنری و آموزشی خاطرنشان ساخت:‌با توجه به زیرساخت های فراهم شده در منطقه و نگاه مدیریتی فضا برای فعالیت های فرهنگی و هنری خصوصاَ‌در حوزه تئاتر در این منطقه مهیاست.

    گردهمایی مدیران تئاتر کشور با سخنرانی معاون هنری وزیر ارشاد روز چهارشنبه 4آذرماه در مرکز همایش های خلیج فارس منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد.

[کد خبر:AJ10189]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب