آينه جم: در روز اول از نام نویسی از کاندیداهای مجلس دهم شورای اسلامی درحوزه های چهار گانه ی استان، شاهد رقابتی منحصر به فرد در بین کاندیداهای این دوره از مجلس بودیم.

به گزارش « آينه جم»؛ در حوزه جنوب که شلوغ ترین حوزه انتخابیه استان قلمداد شده است، مجید حسینی کنگانی اولین کسی بود که خود را به میز ثبت نام و کاندیداتوری مجلس دهم شورای اسلامی رساند.

در دشتستان موضوع اندکی جالب تر است.

علی احمد زاده اولین فردی بود که برای انتخابات مجلس دهم در حوزه دشتستان ثبت نام کرد.

یکی از اعضای ستاد تبلیغات انتخابات وی گفت: دکتر علی احمد زاده در اولین دقایق شروع ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی، در فرمانداری دشتستان حضور یافته و ثبت نام کرد.

خبر بالا را سایت اطلاع رسانی اتحاد خبر درج کرده است.

این در حالی است که سایت های نزدیک به موسوی نژاد اما ثبت نام این کاندیدا را اولین ثبت نام در حوزه ی انتخابیه دشتستان برای مجلس دهم شورای اسلامی ثبت کرده اند.

حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی صبح امروز(شنبه) با حضور در فرمانداری برازجان به عنوان اولین فرد در استان بوشهر برای دهمین دوره انتخابات مجلس نام نویسی کرد.

رقابت بر سر ثبت نام اول در حوزه ی بوشهر نیز وجود داشت.

مبین کرباسی اولین فردی بود که برای انتخابات مجلس دهم در حوزه بوشهر ثبت نام کرد.

یکی از اعضای ستاد تبلیغات انتخابات وی گفت: مبین کرباسی از اولین نفراتی بوده که در ساعات آغازین شروع ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس دهم شورای اسلامی، در فرمانداری بوشهر حضور یافته و ثبت نام کرد.

در دشتی و تنگستان اما شاید “نحسی و بازگشت پذیری شنبه” کاندیداهای دشتی را پای میز ثبت نام نیاورد.

در روز اول ثبت نام در حوزه دشتی و تنگستان فقط دو تنگستانی برای نام نویسی مراجعه کردند.

صمد سلامی اولین کسی بود که در این حوزه انتخابیه برای کرسی سبز مجلس دهم ثبت نام کرد.

استان بوشهر دارای چهار حوزه انتخابیه است که شامل حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم، حوزه دشتی و تنگستان، حوزه دشتستان و حوزه کنگان، جم، دیر و عسلویه است.

ثبت نام از کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی استان بوشهر در فرمانداری‌های بوشهر، کنگان، دشتی و دشتستان انجام می‌شود.

بر اساس اعلام وزارت کشور ثبت نام از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز شنبه آغاز و تا روز چهارم دی ماه ادامه دارد.

منبع: مند

[کد خبر:AJ10988]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب