آینه جم، خبرنگاران جنوب استان بوشهر با حضور در پارس جنوبی از هفتمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی بازدید کردند.

به گزارش آینه جم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منطقه ویژه پارس، خبرنگاران شهرستان‌های عسلویه، کنگان، جم و دیر با حضور در منطقه ویژه اقتصادی و انرژی پارس، از هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان بوشهر بازدید کردند.

خبرنگاران با حضور در غرفه‌ها و سالن‌های مختلف این نمایشگاه، در جریان آخرین وضعیت شرکت‌های تامین‌کننده و تولیدکننده قطعات و خدمات صنعت نفت قرار گرفتند.

خبرنگاران جنوب استان بوشهر همچنین در پایان بازدید خود از این نمایشگاه، نشستی را با مهندس یوسفی مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس داشتند.

مهندس یوسفی در این نشست به نقش تاثیرگذار رسانه‌ها در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور اشاره کرد و تعامل بین اصحاب رسانه و صنعت را زمینه ساز توسعه و پیشرفت دانست.

خبرنگاران در فضایی صمیمی به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند.

هفتمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی عسلویه با حضور نزدیک به 60 شرکت فعال در صنایع بالادستی و پایین دستی نفت و گاز، قطعه سازان و تولید کنندگان تجهیزات صنعتی توسط شرکت نمایشگاه‌های بین المللی استان بوشهر در فضایی به متراژ 4000 متر مربع در عسلویه برگزار شده است.

این نمایشگاه محلی برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شرکت‌های دولتی و خصوصی در زمینه داخلی سازی تجهیزات و دانش فنی ساخت و طراحی پالایشگاه‌ها است.

[کد خبر:AJ11604]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب