آینه جم: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: اشتغال نیروهای بومی عسلویه در پارس جنوبی شتاب گرفت.

به گزارش آینه جم؛ عبدالله نادری شامگاه چهارشنبه در دیدار با علما و روحانیون اهل سنت با اشاره به نقش مهم سازنده روحانیون در جامعه تاکید کرد: بسیاری از تحولات با مشارکت مردم و در سایه هم‌فکری و نقش سازنده روحانیون در جامعه شکل می‌گیرد.

فرماندار عسلویه با اشاره به عقلانی بودن نگاه دولت در انجام امور خاطرنشان کرد: با وجود مشکلات و تحریم‌های ظالمانه که علیه نظام جمهوری اسلامی بسته شده است، دستگاه اجرایی کشور توانسته با اتخاذ سیاست‌های مناسب نقش موثری در کنترل تورم و ایجاد سرمایه‌گذاری برای همگان فراهم کند.

وی با بیان اینکه عملکرد تیم مذاکره کننده هسته‌ای قابل تقدیر و ستایش است تصریح کرد: تعاملی که امروز در عرصه بین المللی ایجاد شده است، باعث شده است تهدیدات از فضای کشور خارج شود و آرامش روانی در کشور حکم فرما شود.  

نادری با اشاره به طرح‌های بزرگ دولت در حوزه‌های گوناگون افزود: اجرای طرح جامع سلامت و سایر طرح های بزرگ، تنها بخشی از خدمات دولت به جامعه هدف در چند سال اخیر بوده است.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو به‌عنوان مهم‌ترین آوردگاه حضور ملت در صحنه اجتماعی جامعه گفت: ظرفیت روحانیون در ایجاد فضای سالم همراه با نشاط انتخاباتی و خلق حماسه بزرگ، غیر قابل انکار است.  

فرماندار عسلویه با اشاره به طرح‌های بزرگ فرهنگی و اجتماعی در سطح استان اظهار کرد: با تدبیر مناسب استاندار بوشهر، امکانات و تجهیزات مناسبی در حوزهای مختلف بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی در حال انجام است که با ادامه روند اجرایی شدن این پروژها استان بوشهر دراین زمینه پیشرو خواهد بود.

وی با بیان این که طرح امید اجتماعی یکی از طرح‌های مهم و تاثیرگذار در حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در سطح استان خواهد بود، افزود: با عملیاتی شدن این طرح در شهرستان شاهد تغییرات مثبتی در این حوزه خواهیم بود که انجام آن در عسلویه یک ضروریت غیر قابل انکار است.  

نادری از پیگیری موضوع اشتغال به عنوان یکی از رویکردهای مهم در سطح شهرستان یاد کرد و گفت: اشتغال ۵۰ نفری نیروهای بومی به عنوان نیروی رسمی در مجموعه صنعت و همچنین ۱۵۰ نفری به صورت قرار دادی در همین مجموعه‌ها، از مهم‌ترین کارها در این حوزه است، که روند با شتاب بیشتری در حال پیگیری و انجام است.

وی به نقش مهم علما و رحانیون در گسترش سازمان‌های مردم نهاد اشاره و خاطرنشان کرد: با همراهی علما و مشارکت مردم بسیاری از امورات مهم فرهنگی و اجتماعی در عسلویه با شتاب بیشتری انجام خواهد شد، و تاثیرات بسیار مثبتی را در همه زمینه ها رقم خواهد زد.

[کد خبر:AJ11662]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب