آینه جم:مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر از ثبت نام ۶۶۸ مبلغ و مبلغه استان بوشهر در سامانه سجام خبر داد.

به گزارش آینه جم: به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر، حجت‌الاسلام نعمت الله عظیمی فرد از ثبت نام ۶۶۸ مبلغ و مبلغه استان بوشهر در سامانه سجام خبر داد.

مسئول اعزام و استقرار اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر ادامه داد: از این تعداد ۲۷۴ نفر مبلغ و تعداد ۱۷۲ نفر مبلغه هستند که اقدام به ثبت نام در سامانه سجام کرده اند.

وی اضافه کرد: تمام خدمات تبلیغی سازمان تبلیغات اسلامی در حوزه‌ های اعزام و استقرار از جمله صدور گواهی سابقه تبلیغ از طریق این سایت انجام می‌گیرد و مبلغین و مبلغات برای استفاده از مزایای این سامانه لزوما باید در آن ثبت‌ نام کرده و کد دائم تبلیغی دریافت کنند.

حجت‌الاسلام عظیمی فرد افزود: با توجه به اعطای کد دائم به ۴۴۶ نفر می توان گفت که بیش از ۶۰ درصد مبلغین و مبلغات کد دائم دریافت کرده اند.

وی تصریح کرد: آن دسته از روحانیون که تاکنون موفق به ثبت نام در این سامانه نشده اند، می‌توانند با واردن شدن به سامانه سجام به آدرس اینترنتی www.sajam.ir نسبت به ثبت‌ نام خود اقدام کنند تا در مناسبت های مختلف سال بر اساس نیاز مساجد مناطق شهری و روستایی مختلف، برای فعالیت تبلیغی اعزام شوند.

گفتنی است، سامانه جامع اعزام مبلغ با عنوان سجام در راستای یکسان ‌سازی اعزام مبلغ در کشور و ساماندهی و تسهیل در اعزام مبلغان در مناسبت ‌های مذهبی از سوی واحد انفورماتیک سازمان تبلیغات اسلامی در سطح ملی طراحی و اجرا شده است.

[کد خبر:AJ11750]
پايگاه خبري تحليلي آينه ي جم


نوشتن دیدگاه

جدیدترین مطالب